Ga naar inhoud

Soltar, Hazel, Foep& Loeki

Annasbeestenbende
 Delen

Aanbevolen berichten

889CBEFD-3D3D-4331-8EFD-E22C769CD5E2.jpeg.a44fe3e3f332ab63104e92785c7e9fbe.jpeg

Ik heb ze gekoppeld en het is heel goed gegaan!

Ik had twee koppels; Soltar en Hazel & Loeki en Foep. Ik zou het leuk vinden als ze bij elkaar zaten, dus ik heb geprobeerd ze te koppelen.

In het begin vonden Soltar en Loeki elkaar niet zo leuk, maar nu zijn ze dikke vrienden. 
We zijn van plan om de ren te verbouwen, met bijvoorbeeld een zandbak. 

Ik heb ze gekoppeld in de schuur.

Groetjes van Anna, Soltar, Hazel, Foep & Loeki 😄

1A980432-9ED3-4E66-8285-BC9BA9908637.png

2F1031EC-2970-4C63-A654-0C601B283265.jpeg

95D7A577-141E-4F7F-8F7E-2F3FD473A488.jpeg

0EA7ECB6-D876-4672-89FD-AC7E44CCCF35.jpeg

3E7291AC-2182-4E3B-9D0A-F4BCFCA7F905.jpeg

1D9C6142-1BF2-47BB-9D64-6AE1222D34D4.jpeg

CC5F8ECF-4B11-4D49-849A-CDD6E4C40CC8.png

B8414F62-AA8B-45CB-B8CF-A561862DA247.jpeg

A96D4CAB-B32D-43FF-8087-3825F4173817.jpeg

• Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
27 minuten geleden, BaasjevanBrownie zei:

Wat leuk, je hebt een groepje konijnen! Ben even niet actief geweest op BB, wist alleen van Soltar en Hazel. Ze hebben inmiddels ook een mooi binnenverblijf zie ik!

Ja, sinds kort heb ik een groepje! We hadden een nieuwe ren gebouwd van 8m2. Toen kreeg ik Foep van mijn oom, ik heb haar laten koppelen in de opvang aan Loeki. Na een tijdje heb ik ze allemaal in de schuur gekoppeld en nu zitten ze weer buiten in de ren 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat super dat dat goed gaat zeg. Lijkt me zo leuk een groepje, maar wel een risico natuurlijk. Fijn dat het gelukt is! 

En je moet ook maar net 8m2 ter beschikking hebben natuurlijk 😉 Lekker dat ze in de schuur zitten kun je er zelf ook lekker droog bijzitten. Ideaal! Hoe heb je je ouders zo gek gekregen om hun hele schuur in te leveren? 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, BaasjevanBrownie zei:

O wat super dat dat goed gaat zeg. Lijkt me zo leuk een groepje, maar wel een risico natuurlijk. Fijn dat het gelukt is! 

En je moet ook maar net 8m2 ter beschikking hebben natuurlijk 😉 Lekker dat ze in de schuur zitten kun je er zelf ook lekker droog bijzitten. Ideaal! Hoe heb je je ouders zo gek gekregen om hun hele schuur in te leveren? 😉

Ja, ze hebben me behoorlijk wat hartkloppingen bezorgd tijdens de koppeling, gelukkig had ik iemand met verstand om mee te appen 😁 ja, het was heel gezellig in de schuur, vooral als het regende. De baal hooi hebben we na de koppeling bijna volledig weg kunnen gooien, met vier onzindelijk monstertjes 😅  ik heb ze zo ver gekregen omdat het ze wel fijn leek als ze allemaal bij elkaar zitten. En als ik het erna weer op zou ruimen. Het was ook maar tijdelijk natuurlijk en mijn ouders vinden de konijntjes ook wel heel leuk. Maar zo zonder konijnen is wel handiger. Als je iets nodig had was het echt kruipdoorsluipdoor 😅

aangepast door Annasbeestenbende
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Superleuk hoor een groepje 🥰 O ze zitten nu weer buiten? Ja snap ook wel dat ze niet definitief hun schuur kwijt willen 😂 Was meer voor het koppelen dus? Is je ren buiten inmiddels wel dicht, meen me te herinneren dat er een beestje was opgegeten bij jullie toch? 😱

aangepast door BaasjevanBrownie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lief en schattig zijn ze. Grappig he zo'n verzameling pokémon? Hihi ik heb ook een groepje van vier gehad totdat de 'baas' van het clubje ziek werd en het andere bange poeperd mannetje hem begon aan te vallen. Toen had ik weer paartjes gemaakt. Was wel sneu om de dames weer uitelkaar te trekken toen, maar er zat niks anders op. Maar voor zolang het duurde was het echt super gezellig. Je had bijna geen tv meer nodig. Veel kijkplezier en knuffels als ze het toelieten. Maar wel veel hoor. Vooral als er zieke konijnen tussen zitten die veel zorg nodig hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2022 om 20:55, Annasbeestenbende zei:

Met een snackje waar ze even aan mogen knabbelen. Op de achtergrond Foep, die soms haar oortjes de lucht in slingert 😄

776AF7C6-A8C9-45F5-BC56-37A1CD4954EC.jpeg

Dat is volgens mij zo’n knaagstengel toch? Die schijnen niet zo gezond te zijn, vanwege de grote hoeveelheid suikers en andere slechte ingrediënten. 

https://www.bunnybunch.nl/informatie/voeding-van-een-konijn

Wel leuk dat ze er op deze manier een beetje moeite voor moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, BaasjevanBrownie zei:

Dat is volgens mij zo’n knaagstengel toch? Die schijnen niet zo gezond te zijn, vanwege de grote hoeveelheid suikers en andere slechte ingrediënten. 

https://www.bunnybunch.nl/informatie/voeding-van-een-konijn

Wel leuk dat ze er op deze manier een beetje moeite voor moeten doen.

Ik had ze voor mijn verjaardag gekregen, ze moeten toch op. Het zijn vier konijnen en ik geef het niet in 1 keer. De kippen hebben de andere gekregen 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij kregen ook wel eens van tijd tot tijd zo'n ding. Mijn konijn van vroeger toen ik kind was die at die dingen geregeld. Had van dat gemengde goedkope voer, kreeg stro ipv hooi (vroeger wisten we niet hoe het moest) Is behoorlijk oud geworden en amper ziek geweest. Dus achja ik denk dat af en toe zoiets niet veel kwaad kan als je konijn verder gezond is. 

• Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .