Annasbeestenbende Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 Ik heb ze gekoppeld en het is heel goed gegaan! Ik had twee koppels; Soltar en Hazel & Loeki en Foep. Ik zou het leuk vinden als ze bij elkaar zaten, dus ik heb geprobeerd ze te koppelen. In het begin vonden Soltar en Loeki elkaar niet zo leuk, maar nu zijn ze dikke vrienden. We zijn van plan om de ren te verbouwen, met bijvoorbeeld een zandbak. Ik heb ze gekoppeld in de schuur. Groetjes van Anna, Soltar, Hazel, Foep & Loeki 😄 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 2 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2022 Vandaag terug in hun oude ren. 11 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 4 oktober 2022 Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 Wat leuk zo met z'n alle 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 4 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 4 oktober 2022 Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 Wat leuk, je hebt een groepje konijnen! Ben even niet actief geweest op BB, wist alleen van Soltar en Hazel. Ze hebben inmiddels ook een mooi binnenverblijf zie ik! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 4 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 27 minuten geleden, BaasjevanBrownie zei: Wat leuk, je hebt een groepje konijnen! Ben even niet actief geweest op BB, wist alleen van Soltar en Hazel. Ze hebben inmiddels ook een mooi binnenverblijf zie ik! Ja, sinds kort heb ik een groepje! We hadden een nieuwe ren gebouwd van 8m2. Toen kreeg ik Foep van mijn oom, ik heb haar laten koppelen in de opvang aan Loeki. Na een tijdje heb ik ze allemaal in de schuur gekoppeld en nu zitten ze weer buiten in de ren 😁 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 4 oktober 2022 Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 O wat super dat dat goed gaat zeg. Lijkt me zo leuk een groepje, maar wel een risico natuurlijk. Fijn dat het gelukt is! En je moet ook maar net 8m2 ter beschikking hebben natuurlijk 😉 Lekker dat ze in de schuur zitten kun je er zelf ook lekker droog bijzitten. Ideaal! Hoe heb je je ouders zo gek gekregen om hun hele schuur in te leveren? 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 4 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 (aangepast) 8 minuten geleden, BaasjevanBrownie zei: O wat super dat dat goed gaat zeg. Lijkt me zo leuk een groepje, maar wel een risico natuurlijk. Fijn dat het gelukt is! En je moet ook maar net 8m2 ter beschikking hebben natuurlijk 😉 Lekker dat ze in de schuur zitten kun je er zelf ook lekker droog bijzitten. Ideaal! Hoe heb je je ouders zo gek gekregen om hun hele schuur in te leveren? 😉 Ja, ze hebben me behoorlijk wat hartkloppingen bezorgd tijdens de koppeling, gelukkig had ik iemand met verstand om mee te appen 😁 ja, het was heel gezellig in de schuur, vooral als het regende. De baal hooi hebben we na de koppeling bijna volledig weg kunnen gooien, met vier onzindelijk monstertjes 😅 ik heb ze zo ver gekregen omdat het ze wel fijn leek als ze allemaal bij elkaar zitten. En als ik het erna weer op zou ruimen. Het was ook maar tijdelijk natuurlijk en mijn ouders vinden de konijntjes ook wel heel leuk. Maar zo zonder konijnen is wel handiger. Als je iets nodig had was het echt kruipdoorsluipdoor 😅 4 oktober 2022 aangepast door Annasbeestenbende 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 5 oktober 2022 Delen Geplaatst: 5 oktober 2022 (aangepast) Superleuk hoor een groepje 🥰 O ze zitten nu weer buiten? Ja snap ook wel dat ze niet definitief hun schuur kwijt willen 😂 Was meer voor het koppelen dus? Is je ren buiten inmiddels wel dicht, meen me te herinneren dat er een beestje was opgegeten bij jullie toch? 😱 5 oktober 2022 aangepast door BaasjevanBrownie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 5 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2022 (aangepast) Ik heb nu een betegelde ren met gaas voor erboven, dus dat gaat niet meer gebeuren 😄 de schuur was inderdaad neutraal terrein voor het koppelen. hier zie je een deel van de ren: 5 oktober 2022 aangepast door Annasbeestenbende 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 5 oktober 2022 Delen Geplaatst: 5 oktober 2022 Fijn zeg! Zijn wel echt leuke beestjes om te zien zeg, lekker groepje zo! 😍 toevallig ook allemaal hangoor zo te zien. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 5 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2022 Behalve Loeki! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 5 oktober 2022 Delen Geplaatst: 5 oktober 2022 Ik dacht dat die pluizenbol staande oortjes had toch? Is dat Loeki? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 5 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2022 Ja, inderdaad! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 5 oktober 2022 Delen Geplaatst: 5 oktober 2022 Super dat je ze nu allemaal samen hebt! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 5 oktober 2022 Delen Geplaatst: 5 oktober 2022 Wat leuk dat het nu een viertal is. Het ziet er gezellig uit samen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 6 oktober 2022 Delen Geplaatst: 6 oktober 2022 Mooie foto's van vier mooie konijnen. En wat gezellig zo. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 6 oktober 2022 Delen Geplaatst: 6 oktober 2022 Zo lief en schattig zijn ze. Grappig he zo'n verzameling pokémon? Hihi ik heb ook een groepje van vier gehad totdat de 'baas' van het clubje ziek werd en het andere bange poeperd mannetje hem begon aan te vallen. Toen had ik weer paartjes gemaakt. Was wel sneu om de dames weer uitelkaar te trekken toen, maar er zat niks anders op. Maar voor zolang het duurde was het echt super gezellig. Je had bijna geen tv meer nodig. Veel kijkplezier en knuffels als ze het toelieten. Maar wel veel hoor. Vooral als er zieke konijnen tussen zitten die veel zorg nodig hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 9 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2022 Met een snackje waar ze even aan mogen knabbelen. Op de achtergrond Foep, die soms haar oortjes de lucht in slingert 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 oktober 2022 Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 Op 5-10-2022 om 14:10, BaasjevanBrownie zei: at er een beestje was opgegeten Door welk beestje was dat? Vos, marter? Wij hebben dezelfde ervaring gehad en zo'n spijt dat ik niet eerder een dichte ren heb laten maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 13 oktober 2022 Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 Op 9-10-2022 om 20:55, Annasbeestenbende zei: Met een snackje waar ze even aan mogen knabbelen. Op de achtergrond Foep, die soms haar oortjes de lucht in slingert 😄 Dat is volgens mij zo’n knaagstengel toch? Die schijnen niet zo gezond te zijn, vanwege de grote hoeveelheid suikers en andere slechte ingrediënten. https://www.bunnybunch.nl/informatie/voeding-van-een-konijn Wel leuk dat ze er op deze manier een beetje moeite voor moeten doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 6 uren geleden, BaasjevanBrownie zei: Dat is volgens mij zo’n knaagstengel toch? Die schijnen niet zo gezond te zijn, vanwege de grote hoeveelheid suikers en andere slechte ingrediënten. https://www.bunnybunch.nl/informatie/voeding-van-een-konijn Wel leuk dat ze er op deze manier een beetje moeite voor moeten doen. Ik had ze voor mijn verjaardag gekregen, ze moeten toch op. Het zijn vier konijnen en ik geef het niet in 1 keer. De kippen hebben de andere gekregen 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 13 oktober 2022 Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 Ik heb ook weleens ongezonde producten voor de konijnen gehad, maar die gooi ik toch echt weg. Of aan iemand die een hamster of ander dier heeft waarvoor bijv. noten wel geschikt zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 13 oktober 2022 Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 Die van mij kregen ook wel eens van tijd tot tijd zo'n ding. Mijn konijn van vroeger toen ik kind was die at die dingen geregeld. Had van dat gemengde goedkope voer, kreeg stro ipv hooi (vroeger wisten we niet hoe het moest) Is behoorlijk oud geworden en amper ziek geweest. Dus achja ik denk dat af en toe zoiets niet veel kwaad kan als je konijn verder gezond is. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 30 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2022 Ik ben terug van vakantie! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.