Ga naar inhoud

Mag mijn konijn deze snoepjes?


speedythebunnyx

Aanbevolen berichten

Ik heb even gekeken wat er in zit:

Timothee, Lijnzaad, Lijnzaadhullen, Bietenpulp, Lijnzaadschilfers, Zonnebloemzaadschroot, Wortelvlokken, Kamille

 

Gezien de ingrediënten, met name het lijnzaad zou ik 2 snoepjes per konijn geven, maximaal. Ze mogen het wil, mits het lijnzaad maar verwarmd is geweest.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha er lijkt op de zak te staan: ideaal voor grondwerk. Wat zouden ze daar toch mee bedoelen. Het valt me vaker op dat er iets in een gebruiksaanwijzing of handleiding vertaald is en het humoristisch overkomt.

 

Omdat er lijnzaad in zit, moet je er inderdaad maar twee of zo geven. Zelf gebruik ik als beloningsbrokjes Johannesbroodstukjes. Ideaal.

Het is klein en ze zijn er stapelgek op. Als ik met de target werk, geef ik die altijd. Ook wel in zo'n voerbal en dan hebben ze 's nachts wat te voetballen.

aangepast door To van de Veluwe
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Hahaha er lijkt op de zak te staan: ideaal voor grondwerk. Wat zouden ze daar toch mee bedoelen. Het valt me vaker op dat er iets in een gebruiksaanwijzing of handleiding vertaald is en het humoristisch overkomt.

 

Omdat er lijnzaad in zit, moet je er inderdaad maar twee of zo geven. Zelf gebruik ik als beloningsbrokjes Johannesbroodstukjes. Ideaal.

Het is klein en ze zijn er stapelgek op. Als ik met de target werk, geef ik die altijd. Ook wel in zo'n voerbal en dan hebben ze 's nachts wat te voetballen.


officieel zijn deze snoepjes voor paarden met paarden werk je vanaf de grond dus vandaar grondwerk! 
Ik zal er niet teveel geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2022 om 21:39, To van de Veluwe zei:

Maar zou een paard dan ook geen beloning mogen krijgen als je op zijn rug zit?

 

Ik begrijp van @Annasbeestenbende van wel, maar dat het dan geen grondwerk meer heet.

 

Op 23-9-2022 om 08:04, Annasbeestenbende zei:

Het gaat er meer om dat bij grondwerk het mens op de grond staat en niet op de rug van het paard zit.

 

Dan moet het mens eigenlijk de snoepjes krijgen. Ik zie mezelf wel lekker knabbelen aan die vitalbixjes 🙈

 

Haha nee hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat er op de verpakking "kleine beloningssnoepjes" staat, denk ik dat ze daarom erbij zetten dat het ideaal is voor grondwerk, aangezien je je paard dan vaak wat meer beloningen geeft. Bij grondwerk sta je namelijk naast je paard. Bijvoorbeeld een paard leren stil staan, meelopen, wijken, enz. Als je elke keer een paard een beloning geeft als ze het goed doen dan ben je er zo een paar kwijt, dan kan je beter wat kleinere snoepjes gebruiken

  • Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .