Muisie Geplaatst: 18 september 2022 Delen Geplaatst: 18 september 2022 Is er iets om te zorgen dat het hok niet inregent? Ik wil niet zo'n regenhoes voor om heel het hok aanschaffen, dat vindt ik er benauwd uitzien en onhandig. Of is het helemaal niet erg als het stro nat wordt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 18 september 2022 Delen Geplaatst: 18 september 2022 Nat stro kan gaan schimmelen, dus dat is niet goed. Wordt het stro in het nachthok (bovenste deel van het hok) nat of heb je stro onder in het hok liggen? De onderkant kan je makkelijk dicht maken met plexiglas plaatjes voor het gaas, dit is voor in het najaar en de winter wel fijn voor Muis omdat ze dan droog en uit de wind zit. Toen ik zelf nog een vergelijkbaar hok had heb ik dat ook gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 18 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2022 Het is volgens mij alleen beneden. Ga ik zeker naar kijken, plexiglas plaatjes. Bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten