Ga naar inhoud

Raar geluid


Zeepblok

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Zeepblok zei:

Hoi,

 

Ik hoorde ons konijn net een tijdje een raar knor/piep achtig geluid maken. Alsof het een jankende hond is zeg maar maar dan stukken zachter. Ze was ondertussen aan het spelen.

Ze doet get vaker en lijkt erop dat ze het doet als het mannetje in de buurt is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet goed kan horen wat je bedoelt. Zou het angst kunnen zijn voor het mannetje? Piepen kan duiden op pijn of angst, maar een knorrend geluid kan ook irritatie zijn of juist opwinding. De geluidsopname is voor mij niet duidelijk genoeg. Kan je een filmpje maken? Haar verdere houding kan ook verklaren wat voor gedrag het is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Jamesthebunnybutler zei:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet goed kan horen wat je bedoelt. Zou het angst kunnen zijn voor het mannetje? Piepen kan duiden op pijn of angst, maar een knorrend geluid kan ook irritatie zijn of juist opwinding. De geluidsopname is voor mij niet duidelijk genoeg. Kan je een filmpje maken? Haar verdere houding kan ook verklaren wat voor gedrag het is. 

Heb ze even vastgezet in hun hok. Schoppen meteen toilet omver haha. Normaal is hok altijd open. Maar filmpje is gelukt. Witte is het vrouwtje die geluid maakt

https://youtube.com/shorts/U1jVCoOvhDw?feature=share

aangepast door Zeepblok
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor geen rare geluiden, noch bij de opname, noch bij het filmpje. Ik weet nog wel dat een van mijn vorige konijnen ging piepen als ik 's avonds met een lijnzaadbrokje aankwam. Dat was elke avond raak. De eerste keer verbaasde me dat omdat ik dacht dat konijnen amper geluid konden maken. Dus zal dat piepen van opwinding geweest zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .