Anoek Geplaatst: 29 september Delen Geplaatst: 29 september Dit is misschien een beetje een ongepaste vraag, maar ik ben al maanden opzoek naar een angora voedstertje. Ik heb namenlijk een rammetje en die zou ik graag willen bonden. Nu is het voor mij eigenlijk wel belamgerijk om een angora te hebben zodat ze elkaar een beetje kunnen steunen met jet borstelen en knippen. Samen is alles namnelijk een stuk minder erg. Ik heb al bij veel asielen gekeken en op veel sites en online groepen. Heeft iemand een idee waar ik een wat jonger amgora voedstertke kan vinden in regio utrecht?Sorry als deze vraag niet mag, maar ik zou graag een vrouwtje voor hem willen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 september Auteur Delen Geplaatst: 29 september @Anoek Er is geen vraag en aanbod forumdeel meer, dat heeft te maken met regelgeving die gewijzigd is. Er is nog wel een vraag en aanbod topic voor konijnen en benodigdheden, daar heb ik jouw bericht nu naartoe verplaatst. Maar daar mag dus alleen verwezen worden naar opvangen of marktplaats. Maar wie weet, is er iemand die een leuke angora dame weet te vinden bij een opvang in de regio utrecht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.