Suus1978 Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari 1 uur geleden, Jamesthebunnybutler zei: Jaaaaa mama en babies!!😍 Ze zijn echt heel mooi en leuk! Je hebt wel verzwegen dat je helemaal open ligt van de nagels als je ze medicatie moet geven 😉. Maakt ze niet minder leuk! Ik heb een goed gesprek met ze gehad en we hebben afgesproken dat ze niet ziek worden. Dat is dus helemaal geen relevante informatie 😇 😬 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari 25 minuten geleden, Suus1978 zei: Ik heb een goed gesprek met ze gehad en we hebben afgesproken dat ze niet ziek worden. Dat is dus helemaal geen relevante informatie 😇 😬 Haha ik had ze toen ik panacur moest geven ook al even streng toegesproken. Dan is dat issue ook opgelost😆 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari Onweerstaanbaar zijn ze! Maar de foto's helpen nog niet echt om een baasje voor ze te vinden... Misschien toch Shownieuws maar bellen 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari Zelfs uitgerekt zien ze er mooi uit 😉 Zo jammer dat het op het moment niet verstandig is voor mij om konijnen te adopteren. Ik heb de ruimte en de spullen om een leuk konijnenplekje in te richten niet. Dankzij BunnyBunch ben ik wel helemaal overtuigd dat ik dat ooit wil. Maar dan wil ik wel dat ze het ook goed hebben bij mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari TEST! Is dit ook uitgerekt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari 25 minuten geleden, Lollie zei: Zelfs uitgerekt zien ze er mooi uit 😉 Zo jammer dat het op het moment niet verstandig is voor mij om konijnen te adopteren. Ik heb de ruimte en de spullen om een leuk konijnenplekje in te richten niet. Dankzij BunnyBunch ben ik wel helemaal overtuigd dat ik dat ooit wil. Maar dan wil ik wel dat ze het ook goed hebben bij mij. Dan is het inderdaad verstandiger om het niet te doen. Nog niet te doen beter gezegd! 🙂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari 6 minuten geleden, Suus1978 zei: TEST! Is dit ook uitgerekt? Jup.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari 7 minuten geleden, Suus1978 zei: TEST! Is dit ook uitgerekt? Op telefoon wel. Maar nog steeds om bij weg te smelten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari Ik zie helemaal niks 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari 24 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Ik zie helemaal niks 😅 Mmm. Ik zie nu ook niks meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari 1 uur terug, Suus1978 zei: TEST! Is dit ook uitgerekt? Ik zie niets dan een soort grijs verboden in te rijden bord. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari Ik zie een vlak met een klein blauw blokje met een vraagteken erin. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Moeten/kunnen we hier wat mee? https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en-toebehoren/konijnen/m1935870472-2-konijnen-gratis-af-te-halen-koppeltje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari 33 minuten geleden, JokeC zei: Moeten/kunnen we hier wat mee? https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en-toebehoren/konijnen/m1935870472-2-konijnen-gratis-af-te-halen-koppeltje Het wemelt helaas van dit soort advertenties, ik heb een poos lang standaard berichten naar iedereen met zulk soort teksten gestuurd, dat gratis afhalen niet slim is en waarom en dat je ze beter naar een opvang kunt brengen etc. Maar er is geen doorkomen aan. Al hoewel ik toch bereikt heb dat er een paar naar de opvang zijn gegaan (meestal word je genegeerd), dus dat voelt toch als winst. Maar ik zou vooral een berichtje sturen 😉 Volgens mij kun je goed teksten schrijven en mensen overtuigen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Je zou ze toch zo ophalen! Het lijken toch mensen te zijn die weten dat ze met zijn tweeën moeten zijn. Dat je niet moet vermeerderen en dat ze niet in een klein hok willen leven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 januari Auteur Delen Geplaatst: 24 januari Als je de foto's ziet lijken ze best ok verzorgd, qua spullen die je ziet en dat het een koppel is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 april Auteur Delen Geplaatst: 30 april Even een "schopje" omhoog voor dit topic. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 8 mei Delen Geplaatst: 8 mei Kan er iemand een gratis Medical Pet Shirt gebruiken? https://www.zeelandnet.nl/prikbord/medical-pet-shirt-konijn-2-kg/a/4751180 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 1 augustus Delen Geplaatst: 1 augustus Op 5-1-2023 om 16:22, Suus1978 zei: Onweerstaanbaar zijn ze! Maar de foto's helpen nog niet echt om een baasje voor ze te vinden... Misschien toch Shownieuws maar bellen En zijn die konijnen ooit nog herplaatst? Ik ben benieuwd hoe het afgelopen is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 1 augustus Delen Geplaatst: 1 augustus Het waren drie broertjes en zusjes en er zijn toen drie koppels van gemaakt. Er zijn twee koppels geplaatst maar van het ene koppel kwam het baasje na een week terug met het rammetje, want zijn zusje was ontsnapt en het rammetje hoefde hij toen ook niet meer 🤦🏻♀️😢 Ze zijn halfwild, dus even zoeken en vangen was er niet bij. Daar heb ik toch wel een beetje slecht van geslapen. Ze zijn wel halfwild, maar heel vriendelijk en nieuwsgierig en ze hadden bepaald geen schutkleur... Gelukkig werd het vrouwtje na een week of twee gevonden (een klein wonder!) en gevangen en werd ze teruggebracht naar de opvang. Uiteindelijk zijn ze toen alle vier naar de Wildebrasjes gegaan, een speciale (en geweldige) opvang voor halfwildjes waar ze nu een heerlijk leventje hebben. Eind goed, al goed dus! 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 1 augustus Delen Geplaatst: 1 augustus Wat een naar verhaal met toch een happy end gelukkig🥰 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 1 augustus Delen Geplaatst: 1 augustus (aangepast) 5 uren geleden, Suus1978 zei: Eind goed, al goed dus! Leuk dat je het ons laat weten. Echt wild zagen sommige konijnen er niet uit he? Tja dat heb je met één wilde ouder. Mooi dat het goed gekomen is en inderdaad een wonder dat die ene teruggevonden is. Ik kende de Wildebrasjes niet en heb er even een kijkje genomen. Mooi! 1 augustus aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 3 augustus Delen Geplaatst: 3 augustus Op 2-8-2023 om 00:28, To van de Veluwe zei: Leuk dat je het ons laat weten. Echt wild zagen sommige konijnen er niet uit he? Klopt! Ik heb dit gezinnetje tijdelijk in huis gehad en ik heb heel erg getwijfeld of ze halfwild waren. Inmiddels weet ik dat kleur niet zo veel zegt, maar ze waren ook heel lief. Ik kon ze aaien en knuffelen, ze kwamen altijd naar me toe en aten uit mijn hand. Maar als ze schrokken of bij het oppakken kwam hun halfwilde aard boven. Echt niet te doen 🫣 Bij de Wildebrasjes zie je ze ook in allerlei kleuren. Ik vind ze allemaal prachtig. Ze hebben geweldige oren en ze zijn zo mooi slank en atletisch. Alles wat ik niet ben 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 3 augustus Delen Geplaatst: 3 augustus 3 uren geleden, Suus1978 zei: ........maar ze waren ook heel lief. Zie je wel, hebben jij en de konijntjes toch iets gemeen! Geeft toch veel voldoening dat ze goed terecht zijn gekomen en dat jij daar een belangrijk aandeel in hebt gehad, goe gedoan, Suus. 😁 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 8 augustus Delen Geplaatst: 8 augustus Aahh, dankjewel! Het is heerlijk om ze zo te verwennen. Ik gaf ook altijd een enorme waslijst mee voor nieuwe baasjes met wat ze lekker vinden en gewend zijn 🙈 Het is wel eens gebeurd dat ze terugkomen en dan breekt mijn hart als ik ze weer in een klein hokje of een klein rennetje zag zitten. Ze worden in de opvang heel goed verzorgd, maar het is net niet de all inclusive vijf sterren verzorging die ze hier kregen 😉 Deze foto zag ik op Facebook bij de Wildebrasjes. De voorste twee zijn broer/zus, Charlie en Mia als ik het goed zie. Superschattig! 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.