Ga naar inhoud

Vraag & aanbod topic - konijnen en benodigdheden

Evee

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Jamesthebunnybutler zei:

Jaaaaa mama en babies!!😍

Ze zijn echt heel mooi en leuk! Je hebt wel verzwegen dat je helemaal open ligt van de nagels als je ze medicatie moet geven 😉. Maakt ze niet minder leuk!

Ik heb een goed gesprek met ze gehad en we hebben afgesproken dat ze niet ziek worden. Dat is dus helemaal geen relevante informatie 😇 😬

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs uitgerekt zien ze er mooi uit 😉

Zo jammer dat het op het moment niet verstandig is voor mij om konijnen te adopteren. Ik heb de ruimte en de spullen om een leuk konijnenplekje in te richten niet. Dankzij BunnyBunch ben ik wel helemaal overtuigd dat ik dat ooit wil. Maar dan wil ik wel dat ze het ook goed hebben bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Lollie zei:

Zelfs uitgerekt zien ze er mooi uit 😉

Zo jammer dat het op het moment niet verstandig is voor mij om konijnen te adopteren. Ik heb de ruimte en de spullen om een leuk konijnenplekje in te richten niet. Dankzij BunnyBunch ben ik wel helemaal overtuigd dat ik dat ooit wil. Maar dan wil ik wel dat ze het ook goed hebben bij mij.

Dan is het inderdaad verstandiger om het niet te doen. Nog niet te doen beter gezegd! 🙂

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
33 minuten geleden, JokeC zei:

Het wemelt helaas van dit soort advertenties, ik heb een poos lang standaard berichten naar iedereen met zulk soort teksten gestuurd, dat gratis afhalen niet slim is en waarom en dat je ze beter naar een opvang kunt brengen etc. Maar er is geen doorkomen aan. Al hoewel ik toch bereikt heb dat er een paar naar de opvang zijn gegaan (meestal word je genegeerd), dus dat voelt toch als winst. 

Maar ik zou vooral een berichtje sturen 😉 Volgens mij kun je goed teksten schrijven en mensen overtuigen

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 maanden later...
  • 2 weken later...
  • Evee prikte dit topic vast
  • 2 maanden later...

Het waren drie broertjes en zusjes en er zijn toen drie koppels van gemaakt. Er zijn twee koppels geplaatst maar van het ene koppel kwam het baasje na een week terug met het rammetje, want zijn zusje was ontsnapt en het rammetje hoefde hij toen ook niet meer 🤦🏻‍♀️😢 Ze zijn halfwild, dus even zoeken en vangen was er niet bij. Daar heb ik toch wel een beetje slecht van geslapen. Ze zijn wel halfwild, maar heel vriendelijk en nieuwsgierig en ze hadden bepaald geen schutkleur... Gelukkig werd het vrouwtje na een week of twee gevonden (een klein wonder!) en gevangen en werd ze teruggebracht naar de opvang. Uiteindelijk zijn ze toen alle vier naar de Wildebrasjes gegaan, een speciale (en geweldige) opvang voor halfwildjes waar ze nu een heerlijk leventje hebben. Eind goed, al goed dus!

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Suus1978 zei:

Eind goed, al goed dus!

Leuk dat je het ons laat weten. Echt wild zagen sommige konijnen er niet uit he? Tja dat heb je met één wilde ouder. Mooi dat het goed gekomen is en inderdaad een wonder dat die ene teruggevonden is.

Ik kende de Wildebrasjes niet en heb er even een kijkje genomen. Mooi!

aangepast door To van de Veluwe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-8-2023 om 00:28, To van de Veluwe zei:

Leuk dat je het ons laat weten. Echt wild zagen sommige konijnen er niet uit he? 

Klopt! Ik heb dit gezinnetje tijdelijk in huis gehad en ik heb heel erg getwijfeld of ze halfwild waren. Inmiddels weet ik dat kleur niet zo veel zegt, maar ze waren ook heel lief. Ik kon ze aaien en knuffelen, ze kwamen altijd naar me toe en aten uit mijn hand. Maar als ze schrokken of bij het oppakken kwam hun halfwilde aard boven. Echt niet te doen 🫣 Bij de Wildebrasjes zie je ze ook in allerlei kleuren. Ik vind ze allemaal prachtig. Ze hebben geweldige oren en ze zijn zo mooi slank en atletisch. Alles wat ik niet ben 😄

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Suus1978 zei:

........maar ze waren ook heel lief.  

Zie je wel, hebben jij en de konijntjes toch iets gemeen! Geeft toch veel voldoening dat ze goed terecht zijn gekomen en dat jij daar een belangrijk aandeel in hebt gehad, goe gedoan, Suus. 😁

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aahh, dankjewel! Het is heerlijk om ze zo te verwennen. Ik gaf ook altijd een enorme waslijst mee voor nieuwe baasjes met wat ze lekker vinden en gewend zijn 🙈 Het is wel eens gebeurd dat ze terugkomen en dan breekt mijn hart als ik ze weer in een klein hokje of een klein rennetje zag zitten. Ze worden in de opvang heel goed verzorgd, maar het is net niet de all inclusive vijf sterren verzorging die ze hier kregen 😉

Deze foto zag ik op Facebook bij de Wildebrasjes. De voorste twee zijn broer/zus, Charlie en Mia als ik het goed zie. Superschattig!

365192669_595999652728403_3389873432548466170_n.jpg

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .