Evee Geplaatst: 14 september 2022 Delen Geplaatst: 14 september 2022 Eerder dit jaar is de wetgeving voor marktplaatsen gewijzigd. Om die reden heeft bunnybunch geen forumonderdeel meer voor vraag en aanbod, weggeven of wat dan ook. We merken echter dat er toch met regelmaat nog topics aangemaakt worden. Die topics moeten de mods dan weer verbergen omdat het echt niet meer mag. Maar.... als jij ergens anders, dus op een ander platform een advertentie hebt staan, dan mag je die link wel plaatsen in dit topic. Bied jij bijv. iets aan op marktplaats, of op een openbare facebookgroep, dan mag je de advertentie linken in dit topic. Ook konijntjes die via een opvang herplaatst worden mogen gewoon met een linkje onder de aandacht gebracht worden op bunnybunch, eventueel kan ik daar als er behoefte aan is ook een apart topic voor maken. Voor uitleg waarom vraag & aanbod niet meer mag, zie dit topic: Zoek je een nieuw huisje voor jouw konijn(en)? Konijnenopvangen kunnen daar gelukkig mee helpen. Een lijst met alle konijnenopvangen is hier te vinden: https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnenopvang-asiel-lijst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 (aangepast) Hier de link naar lieve Mauser: https://verhuisdieren.nl/plaatsprofiel/120833-adoptiekat-zoekt-baasje-europese-korthaar-wagenberg/ Of beter toch in een apart/ander topic? Wil een moderator het bericht dan verplaatsen? 31 oktober 2022 aangepast door Jamesthebunnybutler Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 34 minuten geleden, Jamesthebunnybutler zei: Hier de link naar lieve Mauser: https://verhuisdieren.nl/plaatsprofiel/120833-adoptiekat-zoekt-baasje-europese-korthaar-wagenberg/ Luistert ze naar haar naam? Mauser klinkt voor mij niet aantrekkelijk en klinkt niet als een lieve aanhankelijke poes 🙈 Dus misschien wordt haar advertentie beter bekeken als je de naam veranderd.. Maarja, dat is natuurlijk ook wel een beetje gek.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Ja, ze luistert daar wel naar. Ik vind het ook een vrij harde naam, maar een andere naam vind ik ook gek. Of Maus, dat is haar koosnaampje. Klinkt dat zachter? Ik belde net even naar het asiel en daar werd ik echt niet vrolijk van, zoals ik al dacht. Mega wachtlijst, allerlei seniorenchecks die gedaan moeten worden en grote kans op langzitter. Ik word nu nog bozer op die vriendin. Zoiets doe ik dus ook nooit meer, niet zonder afspraken op papier iig. Nouja goed, dat is offtopic. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Ik heb even een overige huisdierenvariant aangemaakt van dit topic, omdat dit eigenlijk voor konijnen is qua forumdeel. Verplaatsen kan ik echter niet, omdat de posts in dit topic ouder zijn dan het nieuwe topic. En anders heb ik niet de eerste post ( met informatie ). Graag met discussie over de advertentie verder gaan in dit topic: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2022 Op 31-10-2022 om 18:20, Kirsten79 zei: Hoi allemaal, ik ben vroeger veel op dit forum geweest, want ben een enorme konijnenliefhebber. Helaas is nu de tijd gekomen dat ik moet stoppen met deze liefde. We hebben onze Pim al bijna 7 jaar, een gecastreerde ram. Hij woont bij ons buiten in een grote ren, waar hij kan rennen, deels betegeld en deels graafmogelijkheden. Wij hebben hem ooit als jong konijntje geadopteerd vanuit het asiel. Ooit was hij een driekleur en nu hij grijs is een tweekleur (wit met donkergrijs). Hij heeft altijd een vrouwelijk maatje gehad, waarbij hij flink wat pech heeft gehad. Zijn eerste vrouwtje is gegrepen door een roofvogel, waarna de konijnenren is aangepast met een dak erop… Sinds 2 jaar was hij samen met de liefde van zijn leven, een ontzettend lieve voedster, maar zij is dit weekend doodgebeten door een ontsnapte hond die onze tuin was ingerend dwars door het hok heen. We zijn zo ontzettend verdrietig, maar nu na twee overlijdens besloten dat we een veiliger plek voor hem moeten zoeken, en een nieuw maatje. Er lopen hier veel honden los en er zijn helaas al meerdere kippen en konijnen in de buurt doodgebeten. Maar wat doet dat pijn! Tegelijk verdriet van het plotse overlijden van de voedster en dat we na al die jaren afscheid gaan nemen van Pim. Wat ik wil met dit bericht… vooral een hart onder de riem. Maar ook heel graag goede ervaringen met herplaatsen van een konijn. Ik vind het zo moeilijk om afscheid te nemen na al die jaren. Ik wil voor hem de perfecte plek met veel ruimte en een nieuwe grote liefde. Terugbrengen naar de opvang valt mij nu nog te zwaar, ook gezien zijn leeftijd. Ik hoop nu dat hij gekoppeld kan worden met een ander ouder konijn en hij staat op een senioren matching site. Mocht iemand een oudere ram zoeken, Pim van @Kirsten79 staat op de website van bunnybin seniorkonijnen, link: https://seniorkonijnen.nl/index.php?/categories/4-Rammen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Ik vind die verhaaltjes altijd zo sterk. Helaas doet niet elke konijnenopvang dat. Ik vind het zo knap zoals soms het karakter beschreven wordt. Het lijkt me dat door die verhaaltjes een konijn eerder geadopteerd wordt. Bij Kaatje Keutel staan er ook geen verhaaltjes bij terwijl Karin van elk konijn precies weet hoe of wat. Maar het ontbreekt gewoon aan tijd, zo druk hebben de opvangen het. Ik heb louter gekozen op het koppel dat me qua kleur aansprak en omdat ze me aan de vorige konijnen deden denken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jeroen88n Geplaatst: 27 december 2022 Delen Geplaatst: 27 december 2022 Graag wil ik dit hok incl. toebehoren onder de aandacht brengen. https://www.marktplaats.nl/seller/view/m1925337338 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 december 2022 Delen Geplaatst: 27 december 2022 Haha, is al niet meer te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jeroen88n Geplaatst: 27 december 2022 Delen Geplaatst: 27 december 2022 https://www.marktplaats.nl/seller/view/m1925337338 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 december 2022 Delen Geplaatst: 27 december 2022 En weer niet te zien. 3 uren geleden, jeroen88n zei: Graag wil ik dit hok incl. toebehoren onder de aandacht brengen. En weer niet te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 27 december 2022 Delen Geplaatst: 27 december 2022 1 uur geleden, jeroen88n zei: https://www.marktplaats.nl/seller/view/m1925337338 Dit is de link zoals jij hem ziet als je ingelogd bent, volgens mij. Dan kunnen wij het niet zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 december 2022 Delen Geplaatst: 27 december 2022 3 uren geleden, Okki zei: Dit is de link zoals jij hem ziet als je ingelogd bent, volgens mij. Dan kunnen wij het niet zien. Dus kunnen dan alleen niet geregistreerde mensen het zien. Ik heb niet direct een hok nodig maar je weet nooit en wilde even kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2022 Het lijkt inderdaad de link van de verkoper te zijn, niet de openbare marktplaats link. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 december 2022 Delen Geplaatst: 28 december 2022 Zo zal hij weinig mensen bereiken. Want ik zie alleen maar Oeps: advertentie bestaat niet meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 28 december 2022 Delen Geplaatst: 28 december 2022 5 uren geleden, To van de Veluwe zei: Zo zal hij weinig mensen bereiken. Want ik zie alleen maar Oeps: advertentie bestaat niet meer. Oh, ik kom op de inlogpagina van marktplaats. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 december 2022 Delen Geplaatst: 28 december 2022 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 december 2022 Delen Geplaatst: 28 december 2022 Aan jouw naam heb ik goede herinneringen. Altijd als ik Okki lees, moet ik denken aan de boeken van dat kaboutertje Okkie Pepernoot. Dat waren denk ik de eerste boeken die ik zelf kon lezen. Warme jeugdherinnering. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 28 december 2022 Delen Geplaatst: 28 december 2022 26 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Aan jouw naam heb ik goede herinneringen. Altijd als ik Okki lees, moet ik denken aan de boeken van dat kaboutertje Okkie Pepernoot. Dat waren denk ik de eerste boeken die ik zelf kon lezen. Warme jeugdherinnering. Hihi, grappig! Ik heb mezelf vernoemd naar de kat van een vriendin. 🤣 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 31 december 2022 Delen Geplaatst: 31 december 2022 Ik ga even reclame maken voor zes geweldige konijnen die op dit moment in de opvang zitten en waarvoor het waarschijnlijk lastig wordt om een baasje te vinden. Mama konijn werd gedumpt en is zwanger gevonden. Het gaat om haar prachtige baby's, inmiddels al kleuters 😄 Ze zijn waarschijnlijk halfwild, maar dat maakt ze absoluut niet minder leuk of mooi. Integendeel, het zijn de mooiste konijnen die ik ooit heb gezien! Het zijn drie dames (Mia, Lady Jane en Angie, de laatste twee zijn inderdaad vernoemd naar de prachtige nummers van de Rolling Stones) en drie heren: Brian, Charlie, (yep, ook hier Rolling Stones invloeden 😇) en Freddy (bij het verzinnen van de namen bleek ook een Queen fan te zijn, jammer 😄). Ik heb dit konijnengezin een tijdje in huis gehad en ik kan niet anders zeggen dan dat het ontzettend lieve en mooie konijnen zijn. Het zijn absoluut geen knuffelkonijnen, beetpakken is een uitdaging en het verblijf moet "ontsnappingsproof" zijn. Maar dan heb je ook wat: ze zijn ontzettend vrolijk, speels, nieuwsgierig en als ze een beetje gewend zijn, vinden ze het heerlijk om geaaid te worden. Binkies en flops gegarandeerd! Ze hebben geen wintervacht en wonen nu binnen, maar ze kunnen in het voorjaar natuurlijk naar buiten. Het is echt een genot om ze samen bezig te zien, dus ik hoop stiekem dat ze met broer(s) of zus(sen) geplaatst worden. Hieronder de linkjes (die oren!!!), neem contact op met het Knaagspoor bij interesse. Ik blijf jullie spammen met foto's zo lang ze niet geplaatst zijn, dus wees gewaarschuwd! https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/asieldier/konijnen-en-knagers/2798732-mia https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/asieldier/konijnen-en-knagers/2798277-angie https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/asieldier/konijnen-en-knagers/2798111-lady-jane https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/asieldier/konijnen-en-knagers/2798103-charlie https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/asieldier/konijnen-en-knagers/2798100-brian https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/asieldier/konijnen-en-knagers/2798089-freddy 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 31 december 2022 Delen Geplaatst: 31 december 2022 Met mama! Die ook nog steeds een baasje wacht.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 31 december 2022 Delen Geplaatst: 31 december 2022 Wat een lieve snoetjes! Hopelijk vinden ze snel een goed huisje 😊 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari (aangepast) Joehoe!! Wij zitten er nog steeds hoor! Er is vast wel iemand met het goede voornemen om ons te adopteren! 2 januari aangepast door Suus1978 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari Jaaaaa mama en babies!!😍 Ze zijn echt heel mooi en leuk! Je hebt wel verzwegen dat je helemaal open ligt van de nagels als je ze medicatie moet geven 😉. Maakt ze niet minder leuk! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari Als ik de tijd en ruimte had…… 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.