Ga naar inhoud

Kruiden uit een potje


To van de Veluwe

Aanbevolen berichten

Zaterdag liep ik door de supermarkt omdat ik kruiden voor onszelf nodig had. Mijn oog viel op Munt en Peterselie. Voor de fun heb ik twee potjes meegenomen.

Ik zag dat het 100% was en geen toevoegingen. Gewoon voor de lol van de winter als ik witlof etc geef even wat munt over het geheel strooien. Haha.

Ik vind het leuk om met eten af te wisselen. Je ziet dat de konijnen schik in hun bak groenvoer hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaterdag liep ik door de supermarkt omdat ik kruiden voor onszelf nodig had. Mijn oog viel op Munt en Peterselie. Voor de fun heb ik twee potjes meegenomen.

Ik zag dat het 100% was en geen toevoegingen. Gewoon voor de lol van de winter als ik witlof etc geef even wat munt over het geheel strooien. Haha.

Ik vind het leuk om met eten af te wisselen. Je ziet dat de konijnen schik in hun bak groenvoer hebben.

Ik weet dat je kruiden kunt drogen maar ik vind dit gewoon even leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je een potje als in een plant? Of het gedroogde kruid?

 

Ik koop wel eens een potje kruiden (plantjes) of een bakje uit de koeling met kruiden. Ik heb wel veel kruiden in de tuin maar soms net niet genoeg of net niet het favoriete kruid van een konijn als er een operatie of ziekte is. Het is naar verhouding wat duur, maar wel jaarrond te koop. 

 

Als het het gedroogde fijne spul in een potje is moet je wel opletten of er geen toevoegingen zijn, vaak is dat wel zo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm, iets fout gegaan dat mijn bericht er twee keer op staat. Ik wilde wat toevoegen en dat ging niet. Toen zeker backspace gedaan en aangevuld. Grrr.

 

Ik heb inderdaad ook potjes met munt en basilicum. Ik heb ze in grotere potten gezet en het verbreidt zich al aardig.

Nee, zaterdag heb ik van die potjes met gedroogde kruiden gekocht. Zoals van Verstegen. En ik heb goed gekeken en het bevat geen toevoegingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe het meer voor de fun. Gewoon leuk om bijv. over de witlof van de winter te strooien. Ze eten hier geen hooi maar (vr)eten het. Nog nooit zulke goede hooi-eters gehad. Het merk maakt niet uit. Duur of goedkoop als het maar hooi is. Daar zijn ze erg makkelijk in. Ik heb wel duur hooi om af en toe te verwennen, maar het hoeft dus eigenlijk niet. Maar ik eet ook graag elke dag iets anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .