Gast Geplaatst: 9 september 2022 Delen Geplaatst: 9 september 2022 …… dus is het weer tijd voor dé vraag…. Gaan we weer Secret Santa doen…? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 september 2022 Delen Geplaatst: 9 september 2022 Ik denk het wel, mits genoeg animo. Mocht het voor veel leden te duur zijn dit jaar is een brievenbuspakjes-variant nog een optie. Half oktober wil ik een topic voor inschrijvingen openen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 9 september 2022 Delen Geplaatst: 9 september 2022 Leuk! En een bunnybunch wok-meeting? In geloof dat ik dat laatst ook al vroeg, of misschien dacht ik het alleen. Als het de tweede keer is dat ik de vraag stel dan sorry 😉. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 9 september 2022 Delen Geplaatst: 9 september 2022 Het lijkt mij wel leuk om ook een keer mee te doen met Secret Santa! Wat mij betreft liever iets duurder en dan het ''echte werk''. Dat kan dan net iets leuker en uitgebreider dan brievenbuspakketjes denk ik zo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 september 2022 Delen Geplaatst: 9 september 2022 1 uur terug, Jamesthebunnybutler zei: Leuk! En een bunnybunch wok-meeting? In geloof dat ik dat laatst ook al vroeg, of misschien dacht ik het alleen. Als het de tweede keer is dat ik de vraag stel dan sorry 😉. Ik geloof dat @Marjoleink wil kijken of het dit jaar weer op te zetten is. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 9 september 2022 Delen Geplaatst: 9 september 2022 14 minuten geleden, Evee zei: Ik geloof dat @Marjoleink wil kijken of het dit jaar weer op te zetten is. Klopt. Ga ik op korte termijn doen. Maar nu even niet. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 september 2022 Delen Geplaatst: 11 september 2022 (aangepast) Kunnen jullie misschien uitleggen wat een Secret Santa is? Het klinkt geheimzinnig en heeft iets met de post te maken maar verder? Ik heb het al gevonden bij 2021. Dus ik weet het. Dus mijn vraag kunnen jullie als niet verzonden beschouwen. 11 september 2022 aangepast door To van de Veluwe Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Voor wie het niet weet, het is sinterkerst surprises maken, we doen het tussen sinterklaas en kerst in, een cadeaupakket dus. Je meld je aan, ik hussel de namen, en je weet dus alleen naar wie jij iets moet sturen, niet van wie je iets krijgt. Het pakket stuur je per post op. De ontvanger moet aan de hand van hints raden wie zijn/haar secret santa is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 september 2022 Delen Geplaatst: 13 september 2022 En die hints zijn soms heel simpel maar soms ook heel moeilijk 🤣🤣🤣 Als dan jouw Santa zich bekend maakt en je kijkt nog eens naar de hints denk je vaak “O ja….! Duhuh!!” 🤣🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 13 september 2022 Delen Geplaatst: 13 september 2022 Ik heb nog nooit meegedaan, maar alleen al het bijbehorende jaarlijkse topic met foto’s van de surprises, hints en het raden door de ontvangers is erg leuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nina en Hazel Geplaatst: 25 september 2022 Delen Geplaatst: 25 september 2022 Vorig jaar helaas gemist, dus kijk er dit jaar extra naar uit om weer mee te doen 😁 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 26 september 2022 Delen Geplaatst: 26 september 2022 Haha wat leuk, als ik mag doe ik zeker mee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 september 2022 Delen Geplaatst: 28 september 2022 Op 26-9-2022 om 09:56, Muisie zei: Haha wat leuk, als ik mag doe ik zeker mee Vanuit Bunnybunch ben je van harte welkom hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 Oh nou ik zou ook wel willen meedoen. Als het al kan als nieuw lid. 😁 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 16 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: Oh nou ik zou ook wel willen meedoen. Als het al kan als nieuw lid. 😁 Dat kan zeker hoor, het zal alleen een stuk lastiger zijn om te raden wie jou een pakketje gestuurd heeft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 1 uur terug, happy211 zei: Dat kan zeker hoor, het zal alleen een stuk lastiger zijn om te raden wie jou een pakketje gestuurd heeft. Dat snap. Ik ga de uitdaging graag aan.🙃 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 2 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: Dat snap ik. Ik ga de uitdaging graag aan.🙃 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 18 uren geleden, JacB zei: Vanuit Bunnybunch ben je van harte welkom hoor! Oh ik bedoelde van mijn ouders haha maar fijn dat ik van jullie welkom ben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 september 2022 Delen Geplaatst: 30 september 2022 Op 29-9-2022 om 14:55, Muisie zei: Oh ik bedoelde van mijn ouders haha maar fijn dat ik van jullie welkom ben O, hahahaha, sorry Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 27 januari Delen Geplaatst: 27 januari Lijkt me dat dit topic op slot kan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari 25 minuten geleden, Lollie zei: Lijkt me dat dit topic op slot kan? Ha, Lollie is er weer. Ik heb je de afgelopen dagen gemist!!! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari 11 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Ha, Lollie is er weer. Ik heb je de afgelopen dagen gemist!!! Haha dankjewel. Ik heb de afgelopen dagen inderdaad niet zoveel geplaatst maar ik heb trouw meegelezen 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari 1 minuut geleden, Lollie zei: Haha dankjewel. Ik heb de afgelopen dagen inderdaad niet zoveel geplaatst maar ik heb trouw meegelezen 😄 Ik miste je echt met je humor. Maar er zijn er meer met humor, merk ik. Ik kijk ook te vaak en moet eigenlijk wat gas terugnemen. Nu zit ik ook weer even afleiding te zoeken. Grrr. Maar fijn dat er niets ernstigs was! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari ik geef het een slotje hoor 🔒 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten