Ga naar inhoud

De R zit weer in de maand…..

Gast
 Delen

Aanbevolen berichten

Voor wie het niet weet, het is sinterkerst surprises maken, we doen het tussen sinterklaas en kerst in, een cadeaupakket dus. Je meld je aan, ik hussel de namen, en je weet dus alleen naar wie jij iets moet sturen, niet van wie je iets krijgt.

Het pakket stuur je per post op. De ontvanger moet aan de hand van hints raden wie zijn/haar secret santa is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die hints zijn soms heel simpel maar soms ook heel moeilijk 🤣🤣🤣

Als dan jouw Santa zich bekend maakt en je kijkt nog eens naar de hints denk je vaak “O ja….! Duhuh!!” 🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 3 maanden later...
11 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Ha, Lollie is er weer. Ik heb je de afgelopen dagen gemist!!!

Haha dankjewel. Ik heb de afgelopen dagen inderdaad niet zoveel geplaatst maar ik heb trouw meegelezen 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lollie zei:

Haha dankjewel. Ik heb de afgelopen dagen inderdaad niet zoveel geplaatst maar ik heb trouw meegelezen 😄

Ik miste je echt met je humor. Maar er zijn er meer met humor, merk ik. Ik kijk ook te vaak en moet eigenlijk wat gas terugnemen. Nu zit ik ook weer even afleiding te zoeken. Grrr. Maar fijn dat er niets ernstigs was!

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .