Ga naar inhoud

Konijnvriendelijke struiken


buzzylizzie

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Ik heb op mijn koer twee forsythias. Het snoeiafval wordt meteen opgestofzuigd door mijn twee konijnen. Handig! Nu wil ik in mijn tuin graag konijnvriendelijke struiken zetten, maar iets anders dan forsythia. Ik vind wel info over bloemen en fruitbomen maar dus niet over struiken. Hebben jullie ideetjes?

 

Groeten,

 

Liesbeth.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze even uit het oog verloren. 

 

Bedankt voor de tips, allemaal. Ik wil mijn konijnen (op termijn) gewoon los kunnen laten lopen in de tuin dus daar wil ik eetbare dingen planten, of dingen waar ze écht afblijven. En dan maar hopen dat er nog iets van tuin achterblijft... 

 

@Evee, op zich mogen er wel bloemen op. Zolang ze die mogen eten. 

@Kolino, Hibiscus heb ik staan. Ik wist niet dat ze dat mogen. Die spiraea komt er zeker in. Zo mooi! Als ze van die sering afblijven, is dat ook een kanshebber

@Okki, dat krentenboompje stond op mijn lijstje als boom(pje). Hopelijk wordt die niet te groot, want ik heb een smalle tuin.

@3 little couples, wilg heb ik staan. Een boom die tot een 1m geveld is. Daar kunnen ze zich naar hartelust op storten. 🙂 Frambozen komen er ook sowieso, net als bosaardbei. Bramen probeer ik al 4 jaar uit mijn tuin te weren, die ga ik geen extra zetje geven 😅

 

Bananenplant heb ik ook op de lijst zien staan. Met de tropische temperaturen de afgelopen maanden lijkt me dat ook wel leuk.

Ik kan beginnen aan mijn tuinplan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .