Ga naar inhoud

Vriendinnetje voor Zout? Ik hoop zo dat het goed gaat!

Petradhd

Aanbevolen berichten

Over een half uurtje ga ik naar Mijdrecht, naar de konijnenopvang van Konijnenvrouwtje. Toen ik daar vorige week was om de vijf stumpertjes uit Breda te brengen, ben ik helemaal in katzwijm gevallen voor een jonge Franse Hangoor voedster. Vanavond gaan we dus proberen om haar te koppelen aan Zout, mijn witte nep-dwerg uit de dierenwinkel.

Ik ben zo zenuwachtig, ik hoop dat het lukt! Peper neem ik ook gelijk mee, kan hij ook een leuk vriendinnetje uitzoeken :bunny4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zitten fijn weer in hun hokjes :)

Zout en de Franse Dame, die nu door het leven gaat als Kerrie, doen het goed samen. Zout is helemaal weg van zijn nieuwe grote vriendin. Kerrie hupte gelijk de transportbox uit en begon vrolijk aan de biks en het stro en hooi te knagen, die lijkt echt helemaal nergens van onder de indruk te zijn gekomen :lol:

Peper en de flinke hangoordame die nu Kummel heet hebben nog even tijd nodig. Kummel zit in een hoek van het nachthok, heeft al wel wat gedronken maar is aardig beduusd van alle commotie. Peper zit in de andere hoek, en weet ook nog niet helemaal wat hem overkomen is. Hij viel haar in ieder geval niet aan in 'zijn' hok, dus dat is een goed teken.

Ik heb onwijs veel slaap nu, dus ik ga lekker naar bed. Morgenochtend ga ik weer bij de nijnen kijken, eens zien hoe het dan gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er nog steeds goed uit, al is er tussen Peper en Kummel wel een strijd geweest zo te zien. Alles in het hok lag overhoop en er lagen plukken haar. Maar nu is het rustig, en ik kan zo 1-2-3 geen verwondingen zien. Strakjes ga ik de ren in en kijk ik wat beter, maar ik zie in ieder geval geen echte agressie tussen de twee. Ik denk dat Peper vannacht wat bekomen is van al het gedoe en toen besloot eens duidelijk te maken wie er de baas is in het hok.

Foto's heb ik niet gemaakt, Cindy wel en ik ben erg benieuwd! :)

P.S. Ik denk dat deze wel naar Gedrag en Koppelen kan worden verplaatst ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de foto´s van de groep van rabbithuch met enkele fransen.................

Foto-VXM8WSUX.jpg

De witte fransoos steelt je hart:blink:z´n schatje vrij doos met alle nijnen.

Foto-GZWEKTYS.jpg

Hier dus 2 gecastreerde mannen een is een rode nieuwzeelander.

Echt een groep huch daar haha.

Foto-3HKSDWYQ.jpg

Hier boven de mooie dame kerry ................beauty

Foto-LFABSNUL.jpg

We hadden een schik!!

we waren allemaal in de opvang.Springt het licht uit.................

Niet alleen daar.Heel mijdrecht lag plat.van 8 uur tot half 11 avonds :blink:

Maar gelukkig had pertra haar overlevings tas bij haar!!!!!

Met zak lamp.Dus de koppeling vond plaats bij kaars licht en zak lamp.

En we hebben nog een lekker bakje thee gedronken.Want het gas deed het gelukkig wel.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Romantisch hoor, koppelen bij kaarslicht :bow: .

Ooh, die rode die wil ik!!!

Was op zoek naar een apart kleurtje, heb gekeken bij nieuw zeelanders en Thrianta's. En dan kom ik hier gewoon een gecastreerd mannetje tegen.

Konijnenvrouwtje, je krijgt een PB-tje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp wat je bedoelt, Kaar. Toen ik de foto aan het bekijken was, stond mijn dochter naast me. Zij was direct verliefd op de witte hangoor. 'Oh ma, wat een schatje!', klonk het.

Dus konijnenvrouwtje, proficiat met je prachtige konijnen! Wat een schatjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .