Petradhd Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 Over een half uurtje ga ik naar Mijdrecht, naar de konijnenopvang van Konijnenvrouwtje. Toen ik daar vorige week was om de vijf stumpertjes uit Breda te brengen, ben ik helemaal in katzwijm gevallen voor een jonge Franse Hangoor voedster. Vanavond gaan we dus proberen om haar te koppelen aan Zout, mijn witte nep-dwerg uit de dierenwinkel. Ik ben zo zenuwachtig, ik hoop dat het lukt! Peper neem ik ook gelijk mee, kan hij ook een leuk vriendinnetje uitzoeken :bunny4: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 Ik hoop dat konijnen vrouwtje me op haald haha leuk je eens te zien petra!!neem je een tent mee ivm met het weer:blink: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjes Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 aargh, stikjaloers, wat is dat toch met die Fransen?? Ik ga me niet kunnen houden hoor!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 Ze is toch onder weg ik zal me camera mee nemen knaagjes:thumbsup::whistle:Dat komt goed!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 Leuk nou veel suc6 dames ik hoop dat er leuke koppels gemaakt worden .. Jaah een franse wie valt daar niet voor in katzwijn hihi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freud Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 Fransen RULEN! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 Wat leuk! Fransen zijn geweldig:wub: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Ze zitten fijn weer in hun hokjes Zout en de Franse Dame, die nu door het leven gaat als Kerrie, doen het goed samen. Zout is helemaal weg van zijn nieuwe grote vriendin. Kerrie hupte gelijk de transportbox uit en begon vrolijk aan de biks en het stro en hooi te knagen, die lijkt echt helemaal nergens van onder de indruk te zijn gekomen Peper en de flinke hangoordame die nu Kummel heet hebben nog even tijd nodig. Kummel zit in een hoek van het nachthok, heeft al wel wat gedronken maar is aardig beduusd van alle commotie. Peper zit in de andere hoek, en weet ook nog niet helemaal wat hem overkomen is. Hij viel haar in ieder geval niet aan in 'zijn' hok, dus dat is een goed teken.Ik heb onwijs veel slaap nu, dus ik ga lekker naar bed. Morgenochtend ga ik weer bij de nijnen kijken, eens zien hoe het dan gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaar Geplaatst: 12 maart 2008 Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Geweldig, weer een paar blije konijntjes. Heeft er iemand al foto's van de overgebleven konijntjes? Misschien zit er iets bij voor iemand anders van hier? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 12 maart 2008 Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Fijn dat het allemaal gelukt is, veel plezier met je nieuwe dames! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 12 maart 2008 Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Wat leuk! En dat is typisch frans he, nergens van onder de indruk zijn:)Ik kan niet wachten op de foto's!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 12 maart 2008 Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Kummel haha kaneel was mooier hihi sluit aan bij de rest Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freud Geplaatst: 12 maart 2008 Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Super om te lezen dat het zo goed gaat!Konijntjes blij, jij blij! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
margreet Geplaatst: 12 maart 2008 Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Gaaf dat het zo goed ging.Geniet nu maar lekker van je nieuwe koppels. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Hmmm, Kaneel was ook leuk geweest ja! Maar Kummel sluit ook mooi aan hoor, dat is een synoniem voor komijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 12 maart 2008 Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Wat leuk zeg! Gefeliciteerd met je nieuwe stelletjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Het ziet er nog steeds goed uit, al is er tussen Peper en Kummel wel een strijd geweest zo te zien. Alles in het hok lag overhoop en er lagen plukken haar. Maar nu is het rustig, en ik kan zo 1-2-3 geen verwondingen zien. Strakjes ga ik de ren in en kijk ik wat beter, maar ik zie in ieder geval geen echte agressie tussen de twee. Ik denk dat Peper vannacht wat bekomen is van al het gedoe en toen besloot eens duidelijk te maken wie er de baas is in het hok.Foto's heb ik niet gemaakt, Cindy wel en ik ben erg benieuwd! P.S. Ik denk dat deze wel naar Gedrag en Koppelen kan worden verplaatst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 12 maart 2008 Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Jep, je hebt gelijk, had het nog niet gezien, hij is verplaatst! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 12 maart 2008 Delen Geplaatst: 12 maart 2008 de foto´s van de groep van rabbithuch met enkele fransen.................De witte fransoos steelt je hart:blink:z´n schatje vrij doos met alle nijnen.Hier dus 2 gecastreerde mannen een is een rode nieuwzeelander.Echt een groep huch daar haha.Hier boven de mooie dame kerry ................beautyWe hadden een schik!!we waren allemaal in de opvang.Springt het licht uit.................Niet alleen daar.Heel mijdrecht lag plat.van 8 uur tot half 11 avonds :blink:Maar gelukkig had pertra haar overlevings tas bij haar!!!!!Met zak lamp.Dus de koppeling vond plaats bij kaars licht en zak lamp.En we hebben nog een lekker bakje thee gedronken.Want het gas deed het gelukkig wel.cindy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaar Geplaatst: 12 maart 2008 Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Romantisch hoor, koppelen bij kaarslicht :bow: . Ooh, die rode die wil ik!!! Was op zoek naar een apart kleurtje, heb gekeken bij nieuw zeelanders en Thrianta's. En dan kom ik hier gewoon een gecastreerd mannetje tegen. Konijnenvrouwtje, je krijgt een PB-tje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Kaar, die rode is van Miriam zelf geloof ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 12 maart 2008 Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Ik vrees dat die in de groep prive konijnen zijn van mirjam zelf........... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaar Geplaatst: 12 maart 2008 Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Oh, balen zeg (nou ja, niet voor haar natuurlijk :-)). Maareh, ik neem aan dat jullie dat ook hebben, dat een konijn je meteen moet aanspreken, en je kunt niet precies zeggen waarom en wat je nu eigenlijk zoekt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Dat had ik dus met Kerrie: op het moment dat ik haar zag was ik verliefd! Met Mosterd trouwens idem dito. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CaineS Geplaatst: 12 maart 2008 Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Ik begrijp wat je bedoelt, Kaar. Toen ik de foto aan het bekijken was, stond mijn dochter naast me. Zij was direct verliefd op de witte hangoor. 'Oh ma, wat een schatje!', klonk het. Dus konijnenvrouwtje, proficiat met je prachtige konijnen! Wat een schatjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten