Ga naar inhoud

konijnenhok decoratie

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben wel eens benieuwd naar de decoratie die jullie hebben in het konijnenverblijf 😄 

Ik heb duinlandschapjes als decoratie aan de achterkant en zijkant. Ik weet dat er mensen zijn die feestverlichting hebben en zelfs iemand een muurschildering.

Ik ben dus wel eens benieuwd,  hebben jullie decoratie in het hok of de ren? Of is het bij jou alleen maar praktisch ingericht? 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Resizer_16243585222630.jpg

Op deze foto zie je de landschapjes die ik bedoel, officieel zijn het reclameborden 😄 Ik was bang dat ze er aan zouden knagen, maar dat is alleen maar bij één heel klein hoekje het geval, en blijkbaar vonden ze het niet lekker, want daar is het tot nu toe bij gebleven. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou van strak en rustig in de verblijven (nou ja, de achtergrond dan, er staat genoeg zooi in 😂), dus hier juist niks aan decoratie en zoveel mogelijk natuurlijke materialen (of natuurlijke kleuren) gebruikt in de ren. Er moet nog een led snoer langs de rand (binnenkant) komen maar dat is puur voor verlichting en niet ter decoratie.

AL9nZEXn0IMJdrvTgMHFzQ6Bd53L1paBZvINCKnLPVtABgkR30WhiWM-9_wEpaw8iWLlGvtCGnadXGW-3lR8jDF_-VaBPZ3nLeqKZuhx4MQviW9n0dXsiGKA4J1cI6rU1xJN52xCz7uxN3mVpCQ5DGG5a86X=w1218-h914-no?authuser=0

In huis heb ik wel houten bordjes met hun naam in hun verblijf staan.

AL9nZEUPB7jO7_48hxUW3GrZsfGTdBSKGvmyiLgCClITi60fojX5Xr6OBQ-d_06qdEkqJsLA17aB9aZkA6_G0NhUK0vrvcMLZJS37o_rLXE9QxagQsnt_xmASyOWC3fEayMeCo2AE2k35aRnGMM0z5LvpLH8=w750-h500-no?authuser=0

(Deze maar dan met andere naam 😁)

aangepast door Dollie
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Dollie zei:

Ik hou van strak en rustig in de verblijven

Je hebt net zo'n ren zoals wij hebben. Wat leuk die picknicktafel in de ren. Bij ons is hij drie panelen langer.  Mooi geheel! Mooi ook die dakpannen. Gezellig. Ik heb drie catcubes aan elkaar gekoppeld en dat is ook een groot succes. Ze vliegen van het ene gat door het andere gat. Heb je ook een naar binnendraaiende deur? Die is pas veranderd en ik ben er erg blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .