Ga naar inhoud

Hallo

helgaa
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben nieuw hier. Ik ben je Helga, 56 jaar en krijg binnenkort 2 konijnen. Als de ren in orde is. Dus hoop volgend weekend. In het verleden 2 groepen konijnen gehad. Het is me niet helemaal vreemd, maar in de loop der jaren veranderen er wel inzichten. Dus ga me weer helemaal inlezen.

Verder heb ik 2 cavia's, 2 honden, 3 Shetlanders en een haflinger. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben niet onervaren. Heb meer dan 10 jaar konijnen gehad. Nhd, Franse hangoren en groot lotharinger. En tuurlijk weet ik waar ik aan begin. Wil me alleen meer inlezen wat er tegenwoordig speelt. De finisching touch zeg maar. Daarbij al meer dan 10  jaar cavia's nu en de konijnen zijn er nog niet. Dus ik ga zeker niet eerst konijnen aanschaffen en dan pas info zoeken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, helgaa zei:

Nou ik ben niet onervaren. Heb meer dan 10 jaar konijnen gehad. Nhd, Franse hangoren en groot lotharinger. En tuurlijk weet ik waar ik aan begin. Wil me alleen meer inlezen wat er tegenwoordig speelt. De finisching touch zeg maar. Daarbij al meer dan 10  jaar cavia's nu en de konijnen zijn er nog niet. Dus ik ga zeker niet eerst konijnen aanschaffen en dan pas info zoeken. 

De inzichten zijn zeker veranderd (en niet zo'n klein beetje ook). Maar wat fijn dat je al wat ervaring hebt! Ik ben nu al benieuwd naar je koppel, houd je ons op de hoogte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Mijn ervaring is dat je een foto met je smartphone moet maken en dan moet je van die foto even een schermafdruk maken. Die kan ik eigenlijk altijd plaatsen.

Dat doe ik ook altijd. Maar er zijn meer manieren 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Ja weet ik maar dat vind ik de snelste en de makkelijkste. Soms moet je met speciale programma's in de weer.

Dat is waar. Ik heb overigens een gifje als profielfoto die kleiner gemaakt moest worden om op het forum te passen, om daar nou een screenshot van gaan maken vond ik een beetje een treurig idee. Toen heb ik een website (weet niet meer welke) gebruikt om hem kleiner te maken en dat was ook eigenlijk hartstikke makkelijk. Het is ook maar net wat je gewend bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .