helgaa Geplaatst: 29 augustus 2022 Delen Geplaatst: 29 augustus 2022 Hoi, ik ben nieuw hier. Ik ben je Helga, 56 jaar en krijg binnenkort 2 konijnen. Als de ren in orde is. Dus hoop volgend weekend. In het verleden 2 groepen konijnen gehad. Het is me niet helemaal vreemd, maar in de loop der jaren veranderen er wel inzichten. Dus ga me weer helemaal inlezen. Verder heb ik 2 cavia's, 2 honden, 3 Shetlanders en een haflinger. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 29 augustus 2022 Delen Geplaatst: 29 augustus 2022 Welkom op BunnyBunch! Ik vind de volgorde wel een beetje vreemd. Eerst zorg je dat er konijnen komen en daarna ga je je pas inlezen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
helgaa Geplaatst: 29 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2022 Nou ik ben niet onervaren. Heb meer dan 10 jaar konijnen gehad. Nhd, Franse hangoren en groot lotharinger. En tuurlijk weet ik waar ik aan begin. Wil me alleen meer inlezen wat er tegenwoordig speelt. De finisching touch zeg maar. Daarbij al meer dan 10 jaar cavia's nu en de konijnen zijn er nog niet. Dus ik ga zeker niet eerst konijnen aanschaffen en dan pas info zoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 29 augustus 2022 Delen Geplaatst: 29 augustus 2022 36 minuten geleden, helgaa zei: Nou ik ben niet onervaren. Heb meer dan 10 jaar konijnen gehad. Nhd, Franse hangoren en groot lotharinger. En tuurlijk weet ik waar ik aan begin. Wil me alleen meer inlezen wat er tegenwoordig speelt. De finisching touch zeg maar. Daarbij al meer dan 10 jaar cavia's nu en de konijnen zijn er nog niet. Dus ik ga zeker niet eerst konijnen aanschaffen en dan pas info zoeken. De inzichten zijn zeker veranderd (en niet zo'n klein beetje ook). Maar wat fijn dat je al wat ervaring hebt! Ik ben nu al benieuwd naar je koppel, houd je ons op de hoogte? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 30 augustus 2022 Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 Welkom bij Bunnybunch! Heb je de informatieve artikelen al gevonden? https://www.bunnybunch.nl/informatie/category/konijnen Er is tegenwoordig veel meer bekend over konijnen, dus goed van je dat je je inleest inderdaad. Komen je toekomstige konijnen van een opvang of van een fokker? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 30 augustus 2022 Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 Welkom op Bunnybunch! 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 30 augustus 2022 Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 Welkom! Heel veel succes met de voorbereidingen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 31 augustus 2022 Delen Geplaatst: 31 augustus 2022 Welkom. Wordt het een grote ren? Leuk werk he om alles voor te bereiden. Wij hebben ook een Haflinger gehad. Zij was echt Oostenrijks import en had een Oostenrijks brandmerk. Een Edelweiss. Die blijven in leven van niets. Haha. Mooi al die dieren. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 4 september 2022 Delen Geplaatst: 4 september 2022 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 Welkom op Bunnybunch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 6 september 2022 Delen Geplaatst: 6 september 2022 Welkom! Zou je een keer een foto van je haf en shets kunnen sturen, zijn mijn 2 lievelingsrassen:) 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
helgaa Geplaatst: 9 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2022 Op 6-9-2022 om 22:27, Muisie zei: Welkom! Zou je een keer een foto van je haf en shets kunnen sturen, zijn mijn 2 lievelingsrassen:) Natuurlijk. Moet even uitvogelen hoe dat hier moet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 9 september 2022 Delen Geplaatst: 9 september 2022 21 minuten geleden, helgaa zei: Natuurlijk. Moet even uitvogelen hoe dat hier moet. Daar is ook een topic over: ⬇️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 9 september 2022 Delen Geplaatst: 9 september 2022 Mijn ervaring is dat je een foto met je smartphone moet maken en dan moet je van die foto even een schermafdruk maken. Die kan ik eigenlijk altijd plaatsen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 10 september 2022 Delen Geplaatst: 10 september 2022 18 uren geleden, To van de Veluwe zei: Mijn ervaring is dat je een foto met je smartphone moet maken en dan moet je van die foto even een schermafdruk maken. Die kan ik eigenlijk altijd plaatsen. Dat doe ik ook altijd. Maar er zijn meer manieren 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 september 2022 Delen Geplaatst: 10 september 2022 Ja weet ik maar dat vind ik de snelste en de makkelijkste. Soms moet je met speciale programma's in de weer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 10 september 2022 Delen Geplaatst: 10 september 2022 54 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Ja weet ik maar dat vind ik de snelste en de makkelijkste. Soms moet je met speciale programma's in de weer. Dat is waar. Ik heb overigens een gifje als profielfoto die kleiner gemaakt moest worden om op het forum te passen, om daar nou een screenshot van gaan maken vond ik een beetje een treurig idee. Toen heb ik een website (weet niet meer welke) gebruikt om hem kleiner te maken en dat was ook eigenlijk hartstikke makkelijk. Het is ook maar net wat je gewend bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 september 2022 Delen Geplaatst: 10 september 2022 Dat gifje blijf ik nog steeds leuk vinden. Haha. Vaak denk ik daar hebben we de lollige, maar toch serieuze Lollie weer. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 Welkom! 🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.