Anoniem6 Geplaatst: 25 augustus 2022 Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Hoi allemaal, ik heb een konijn geadopteerd van de Opvang die verwaarloosd is geweest. Alleen heb ik 1 probleem. Ik kan geen leuke naam verzinnen. Ik wil een korte naam die een beetje bij de andere namen past. De andere konijnen heten: Mickey, jippie en baby iemand leuke suggesties? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 25 augustus 2022 Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Pukkie, Joepie, Sarie, Marietje, Minnie, Suzie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 25 augustus 2022 Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Ik vind het een Muffin of Puck of Kiwi! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 augustus 2022 Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Dumpie omdat hij verwaarloosd is geweest en als het ware gedumpt is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 25 augustus 2022 Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Ze blijft geen Fuzzel heten dus? Ik vind dat wel bij de rest passen. Ginger ook geen optie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem6 Geplaatst: 26 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2022 Ja het moet eigenlijk op ie of y eindigen dan past het leuk bij de rest Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem6 Geplaatst: 26 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2022 Ah kiwi is ook wel snoezig 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 26 augustus 2022 Delen Geplaatst: 26 augustus 2022 Fuzzy dan? Of Sammie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 26 augustus 2022 Delen Geplaatst: 26 augustus 2022 Rosie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem6 Geplaatst: 27 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Onze hond heet al sammy hihi anders was dat wel een goede optie geweest idd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem6 Geplaatst: 27 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Ik vind het echt moeilijk om te kiezen zeg! Ik wil een naam hebben waarvan ik meteen denk ja dat past echt bij haar. Maar dat is moeilijk als je een konijntje pas kort kent Hahah Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Misschien dat je hier wat inspiratie uit kan halen? Konijnennamen voor trio's en groepen https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnen-namen-trio-groep Konijnennamen voor duo's en koppels https://www.bunnybunch.nl/informatie/Konijnen-namen-duo-koppel Populaire konijnennamen 2012 https://www.bunnybunch.nl/informatie/de-50-meest-populaire-konijnennamen Populaire konijnennamen 2017 https://www.bunnybunch.nl/informatie/meest-populaire-konijnennamen-2017 Populaire konijnnenamen 2020 https://www.bunnybunch.nl/informatie/de-50-meest-populaire-konijnennamen-in-2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem6 Geplaatst: 27 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 annasbeestenbende bedankt! Ik heb voor de naam kiwi gekozen! 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem6 Geplaatst: 27 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Hier onder op de foto zie je haar zitten bij haar vorige eigenaar waar 131 verwaarloosde konijnen zijn weggehaald. Ik hoop dat ze een lang en gelukkig leven mag hebben bij ons en haar 3 vriendjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 23 minuten geleden, Anoniem6 zei: annasbeestenbende bedankt! Ik heb voor de naam kiwi gekozen! Superleuk! 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 O, ze is van die groep… Ze ziet er nu een stuk beter uit. Fijn dat ze het nu goed bij jou heeft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem6 Geplaatst: 27 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Ja verschrikkelijk wat ze daar aangetroffen hebben! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Dat verhaal kennen we inderdaad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn2013 Geplaatst: 28 augustus 2022 Delen Geplaatst: 28 augustus 2022 kiwi is super leuk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemmel Geplaatst: 29 augustus 2022 Delen Geplaatst: 29 augustus 2022 Ik vind het leuk als konijnen geen mensennaam hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn2013 Geplaatst: 30 augustus 2022 Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 21 uren geleden, hemmel zei: Ik vind het leuk als konijnen geen mensennaam hebben. ja he Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 augustus 2022 Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 21 uren geleden, hemmel zei: Ik vind het leuk als konijnen geen mensennaam hebben. Oh dan moet je niet bij mijn konijnen zijn 😄 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten