Ga naar inhoud

Hoe vaak komt E cuniculi terug?


Evee

Konijnen met E Cuniculi  

38 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe vaak komt EC terug bij jouw konijn?

    • Eens in de paar maanden
      1
    • Eens per jaar
      1
    • Eens in de paar jaar
      1
    • Niet (tot nu toe)
      33
    • Het is nooit weggegaan
      3


Aanbevolen berichten

Heb jij een konijn met EC, dan ben ik wel eens benieuwd. Is het teruggekomen? Zo ja, hoe vaak komt het terug en hoe lang zit er tussen? De poll heeft maar een paar opties, kies gerust wat er het dichtst bij zit. Ik denk dat het te gevarieerd is om echt goed in een poll te krijgen, maar je kan ook gewoon in het topic reageren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frits heeft een keertje ec gehad. Alleen een scheve kop. Panacur sloeg direct aan en zijn koppie stond boven 3 dagen weer recht. Een tijdje later had hij weer een scheve kop, maar dat bleek geen ec, maar een binnenoor ontsteking. Tot zijn dood jaren later heeft hij nooit meer verschijnselen gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis eigenlijk de optie waarbij het nooit is weggegaan. Mijn konijn heeft het na een operatie gekregen, eerst in de ogen, toen de achterhand en daarna nog heel erg afvallen. Behandeling met panacur deed maar weinig, ik zou wel willen zeggen niks. Toen was de behandeling ook nog niet zo uitgebreid als nu volgens mij. Je moest dierenartsen echt vaak nog uitleggen dat er zoiets als E.C. bestaat en dat je panacur wilde hebben daarvoor. Ik kwam er pas bij de achterhand achter dat het E.C. was, dus toen had de parasiet al aardig huisgehouden. Dat zou me nu niet meer overkomen.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .