hemmel Geplaatst: 24 augustus 2022 Delen Geplaatst: 24 augustus 2022 Een documentaire op Arte, 2 oktober, maar ook on line. Niet veel nieuws voor konijnenkenners, maar wel 50 minuten konijnen. Duitstalig: https://www.arte.tv/de/videos/086854-003-F/tierisch-schlau/ Franstalig: https://www.arte.tv/fr/videos/086854-003-F/pas-si-betes/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 24 augustus 2022 Delen Geplaatst: 24 augustus 2022 Oehh wat leuk, die ga ik denk ik wel even kijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 24 augustus 2022 Delen Geplaatst: 24 augustus 2022 Ik heb al een heel stuk bekeken. De 'konijnenkenner' pakt ze wel in hun nekvel en op een gegeven moment komt er een hond het terrein op en die is denk ik onderdeel van het experiment en alle konijnen moeten vluchten want de hond zit ze achterop. Mmmm. Ik moet hem nog een keer afkijken. Leuk dat zo'n link geplaatst wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 10 september 2022 Delen Geplaatst: 10 september 2022 Heel leuk! Dat giga konijn van takken op het eind vind ik nog het leukst. Die zou ik zo in de achtertuin zetten 😄 Mijn Duits is niet best, maar ik begrijp genoeg om te genieten van de nijntjes. Op 25-8-2022 om 01:14, To van de Veluwe zei: De 'konijnenkenner' pakt ze wel in hun nekvel Dat wordt mij ook altijd gezegd als ik bij de konijnen op de zorgboerderij kijk. ''Als je ze oppakt dan moet je dat in hun nekvel doen, dan kunnen ze niet uit je handen springen''. De enkele keren dat ik ze heb opgepakt heb ik dat advies altijd in de wind geslagen, en het is nog nooit misgegaan. Ik kan dat gewoon niet over mijn hart verkrijgen, het blijft wel een konijn, geen handtas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 september 2022 Delen Geplaatst: 10 september 2022 5 uren geleden, Lollie zei: het blijft wel een konijn, geen handtas. 😄😃 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemmel Geplaatst: 11 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2022 Wat ik mooi vond was die namaakburcht in Spanje. Ik denk erover om ook een stapel kleine pallets in de ren te leggen om een burcht te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.