Bunny566 Geplaatst: 24 augustus 2022 Delen Geplaatst: 24 augustus 2022 Hoi, de titel geeft het al aan, het snackbord is door onze voedster met EC gebruikt en heeft na haar overlijden in Maart in de kast gelegen. Het is blijven liggen omdat ik niet wist hoe ik het het beste schoon kon maken en niet wou dat onze nieuwe voedster hierdoor besmet zou raken. Op internet kon ik het antwoord niet vinden maar één van jullie kan me vast wel helpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 24 augustus 2022 Delen Geplaatst: 24 augustus 2022 Met halamid of chloor? Kun je het niet uitkoken of in de afwasmachine wassen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 24 augustus 2022 Delen Geplaatst: 24 augustus 2022 Afwassen met kokend water? Maar halamid is ook een goeie. Wist je trouwens dat de meeste konijnen drager zijn, ze worden vaak al bij hun geboorte blootgesteld aan de parasiet. Helemaal voorkomen kun je het dus nooit. Je zou eigenlijk moeten uitzoeken hoelang de parasiet buiten een konijnenlijf overleefd, ergens zit in mijn hoofd een half jaar, maar ik weet niet waarom ik dat in mijn hoofd heb en of dit waar is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 25 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 @ To, ik denk niet dat de bodem bestand is tegen kokend water maar zou het ermee af kunnen nemen, dat wel. Chloor vind ik wat griezelig omdat ze de dopjes in hun bek nemen. Halamid ken ik alleen van naam, zal het opzoeken. @Kolino het is misschien idd schijnzekerheid omdat mijn ram het ook over zou kunnen dragen neem ik aan. Hij is niet ziek geweest maar zal nu wel drager zijn ? Het is dat ik de kans dat ze het krijgt zoveel mogelijk wil beperken maar misschien maak ik me hier ook wel te druk om. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 25 augustus 2022 Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Is het zo’n plastic bord? Die kunnen gewoon in de vaatwasser namelijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 augustus 2022 Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Of die zwarte met groene dopjes? Kunnen ook in de afwasmachine. Ik zou het met kokend water wel durven. Maar probeer de afwasmachine eens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 26 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2022 De zwarte met groene dopjes. Bedankt voor de tips, ga ik doen ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.