KimW Geplaatst: 20 augustus 2022 Delen Geplaatst: 20 augustus 2022 Mijn cavia heeft al enkele weken vreemde bultjes op zijn achterwerk. Ik dacht aan mijt of een andere parasiet dus heb hem behandeld met anti parasieten pipet en honing zalf. Het was precies al wat beter maar nu heeft hij het weer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 20 augustus 2022 Delen Geplaatst: 20 augustus 2022 Het zou kunnen dat het komt door een parasiet die ook in het hok zit. Dan moet je ook het hok behandelen om te voorkomen dat hij het weer krijgt. Maar ik zou even met hem naar de dierenarts gaan. Die kan even een biopt nemen en dat onder de microscoop leggen. Ikzelf heb dat nog nooit gezien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 21 augustus 2022 Delen Geplaatst: 21 augustus 2022 Even naar de dierenarts gaan, zodat het gericht behandeld kan worden. Zelf dokteren is niet zo slim als je niet zeker weet wat er aan de hand is. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.