Ga naar inhoud

Help! Mijn konijnen vechten ineens


maaykemaayke

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Ik heb in januari mijn konijn Phileine laten koppelen aan een nieuw maatje (nadat haar vriendje waarmee ze was na 7 jaar ingeslapen moest) Dat gaat nu al maanden en maanden heel erg goed. Spelen en lief zijn voor elkaar... tot gister? Ik moest ze echt uit elkaar halen omdat het gevaarlijk was. Plukken overal en echt elkaar aanvallen en proberen te bijten.  Vandaag gebeurde het weer drie keer... Ik maak me zorgen, vooral als ik op werk ben en er niks aan kan doen. Heeft iemand tips, of een idee waarom ze ineens zo vechten, ik kan de reden niet vinden en het is ook niet overduidelijk wie er begint?

 

Dank alvast!! liefs<3

Schermafbeelding 2022-08-17 om 18.40.35.png.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn allebei geholpen. Philiene is wel een stukje ouder, ze komt van het asiel, maar ik gok een jaar of 8/9. Bellamy is eerder 3/4? Ze ogen verder allebei gezond...

 

Ze zijn wel erg aan het verharen allebei. Ik dacht zelfs nog; zou het komen omdat ik met een nieuw middel de vloer heb gedweild zondag?? (niet het verharen, maar het gedrag 🙂 )

 

 

aangepast door maaykemaayke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! ik had inderdaad gezocht op internet en het enige dat ik me nog kan voorstellen is dat er eentje ziek is... Heb net even met de dierenarts gebeld en die stellen voor om met de oudste even langs te komen om te checken... en anders hebben zij ook nog iemand die voor hun een opnieuw koppelen doet. We gaan het zien 🙂 bedankt voor jullie antwoorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .