Ga naar inhoud

Gewicht Stitch


Iris_1D

Aanbevolen berichten

Hoihoi, Stitch weegt maar 1.1 kilo. Naar mijn idee is dat heel weinig, maar ik ga het morgen bij de dierenarts even navragen. Ik heb namelijk ook het idee dat hij niet zo goed eet ivm zijn tanden. Hebben jullie tips om hem aan te laten komen zonder dat zijn maatje Lilo dik wordt??

 

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij inderdaad last heeft van zijn tanden, en daaraan geholpen wordt, dan zal dat al veel schelen. Vaak eten ze een stuk trager als ze last hebben van hun tanden en dus kan Lilo in dezelfde tijd veel meer brokjes opeten.

Verder zijn er wel wat 'gezonde' dikmakers, die je als snoepjes kunt geven, zoals erwtenvlokken. Geef daar niet te veel van, maar die kun je wel makkelijk een paar uit de hand geven zonder dat Lilo ze van hem steelt. Pak voor haar dan bijvoorbeeld wat gewone brokjes om uit de hand te geven en voor stitch de andere. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, happy211 zei:

Als hij inderdaad last heeft van zijn tanden, en daaraan geholpen wordt, dan zal dat al veel schelen. Vaak eten ze een stuk trager als ze last hebben van hun tanden en dus kan Lilo in dezelfde tijd veel meer brokjes opeten.

Verder zijn er wel wat 'gezonde' dikmakers, die je als snoepjes kunt geven, zoals erwtenvlokken. Geef daar niet te veel van, maar die kun je wel makkelijk een paar uit de hand geven zonder dat Lilo ze van hem steelt. Pak voor haar dan bijvoorbeeld wat gewone brokjes om uit de hand te geven en voor stitch de andere. 

Dat ga ik zeker proberen! Dankjewel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .