Ga naar inhoud

Dierenarts in Apeldoorn?


Suze1234

Aanbevolen berichten

Wat ook wel kan helpen is gewoon vragen wie er affiniteit met konijnen heeft en of ze aan bijscholing doen, of dat er iemand in de konijnenwerkgroep zit. Er is namelijk een groep dierenartsen die onderling contact heeft met elkaar over konijnen en casussen. Daar zit ook de dierenarts uit Utrecht (Wilhelminapark) bij, bijvoorbeeld, die wordt als erg konijnkundig beschouwd.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon zelf ook in Apeldoorn, en sinds kort ben ik bij dierenartsenpraktijk de Driehoek, specefiek bij Yvone terStal. 

Mij bevalt het, ik ben er nog maar 1 keer geweest voor vaccinatie, maar dat vond ik een fijne ervaring! 

 

Ik had op advies van Bunnybunch ers het een en ander gevraagt. Ze doet regelmatig extra cursussen, haar interesse ligt vooral bij konijnen en knaagdieren. (ik heb haar van alles gevraagt, als je alles wilt weten stuur je maar een pb hoor) Toen ik er was vroeg ze onder andere naar huisvesting, of ze goed hooi aten, welk voer ik ze gaf. 

 

Ik raad deze praktijk, en dan deze dierenarts echt aan! 

 

Dit is wel gebaseerd op 1 jaarlijkse check inclusief vaccinatie, dus zegt nog niet alles😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Bunnymommy! Ik heb nét einde middag een afspraak gemaakt bij Anicura. Op de site lijken ze kundig vwb konijnen en heb gevraagd naar hun ervaring en de dierenarts Astrid Rijckaert heeft specifieke ervaring, heeft zelf ook konijnen en volgt specifieke bijscholing voor konijnen dus heb bij haar een afspraak gemaakt voor de castratie! Hopelijk bevalt het. Maar goed om een alternatief achter de hand te hebben, dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon zelf in apeldoorn en zit met onze konijnen bij dierenarts de mheenpark en dan bij Linda. Hebben tot het einde enorm goed geholpen met fancy toen ze ziek was en stonden altijd klaar. Heb ook bij anicura gezeten maar was daar niet zo tevreden , konijn had stilliggende darmen maar zij hadden geen plek, kon nog wel wachten .. Zeg niet dat ze daarom niet goed zijn hoor 

 

Iedereen heeft natuurlijk ook andere ervaringen met een dierenarts ! 

  • Verward 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .