Ga naar inhoud

Het Lilo en Stitch dagboek

Iris_1D
 Delen

Aanbevolen berichten

Is het hooi steeds op? Ik zorg eigenlijk dat ze nooit zonder hooi zitten. Ik moet het meerdere malen per dag bijvullen en ook 's avonds voor ik ga slapen, stop ik nog wat in de ruif. Ze eten hier geen hooi maar vreten het. krijgen 1 x per dag een handje brokjes voor twee konijnen en 's avonds een groenteschotel. Hooi wordt hier dus het meeste gegeten.

Vervelend dat je niet naar de DA kunt. Maar ik begrijp het wel met de huidige prijzen van de leiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Is het hooi steeds op? Ik zorg eigenlijk dat ze nooit zonder hooi zitten. Ik moet het meerdere malen per dag bijvullen en ook 's avonds voor ik ga slapen, stop ik nog wat in de ruif. Ze eten hier geen hooi maar vreten het. krijgen 1 x per dag een handje brokjes voor twee konijnen en 's avonds een groenteschotel. Hooi wordt hier dus het meeste gegeten.

Vervelend dat je niet naar de DA kunt. Maar ik begrijp het wel met de huidige prijzen van de leiding.

Nee het hooi is eigenlijk nooit op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Marjoleink zei:

Als je de dierenarts niet kunt betalen, dan moet je geen dieren nemen. Je weet dat een dier ziek kan worden en medische zorg nodig kan hebben. Dat geldt voor een instelling net zo goed als voor particulieren. 

Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Ik zou willen dat ik het kon betalen. Dan was ik gelijk gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou net bij de dagbesteding geweest. Degene die erover gaat is vrij op maandag. Maar degene met het meeste verstand van dieren die nu aanwezig is komt zo gelijk even kijken. En belt dan de verantwoordelijke mocht hij ook denken dat het tijd wordt dat Lilo zachtjes kan inslapen...

aangepast door Iris_1D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hij is net langs geweest. Lilo had even haar dolle 5 minuten. Maar uitgerekend nu was niet zo handig. Ook voor haar dolle 5 minuten vond ik haar heel rustig. Het lijkt wel alsof ze bang is om te springen. Maar ze liep nu wel rustig rond. Pootje voor pootje. Stitch had haar plek ingepikt dus ze was ook even gefrustreerd. Maar ipv stampen wat ze normaal doet, draaide ze nu om en zocht ze een ander plekje. Waar ze normaal de hele tijd half dood in een hoekje ligt bewoog ze nu dus wel even. Dit zorgde er helaas voor dat hij het niet nodig vond met haar naar de dierenarts te gaan. Ik heb geprobeerd uit te leggen dat ze er normaal veel levendiger uitziet. En dat ze nu haar dolle 5 minuten had. En dat we sowieso naar de dierenarts moesten aangezien ze niet eet. En dat gevaarlijk kan zijn. Hij wimpelde het af door te zeggen dat ze vanzelf wel honger zou krijgen... ik vind het moeilijk. Maar ik kan nu niks meer voor haar doen dan dat ik al doe. Ik blijf gewoon voor haar zorgen en ik hoop gewoon heel erg voor Lilo dat ze straks uit zichzelf rustig inslaapt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de spam, maar ik ben net bij Lilo wezen kijken. Ze ligt weer neus aan neus met Stitch. Ze ligt te brommen en te knarsetanden.... ik vind het zo zielig. Ik kan wel huilen. Maar nogmaals, helaas kan ik niet meer voor haar doen. Ik laat haar nu gewoon met rust... ik hoop voor haar zo dat het gauw klaar is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .