Esther07 Geplaatst: 16 augustus 2022 Delen Geplaatst: 16 augustus 2022 Hoi! Ik heb sinds kort een alleen konijn, omdat haar zusje is overleden. Nu ben ik op zoek maar een vriendje voor haar. Het liefst een gecastreerd rammetje, maar een voedster zou ook kunnen. Mijn konijn is 6 jaar dus ik ben opzoek naar een konijn vanaf een jaar of 2, die gewend is met een ander konijn te zitten. Wij hebben een ruim hok en af en toe kunnen de konijnen in de ren. Ze krijgen veel vers eten. Heeft u een konijn dat mijn konijn blij kan maken? Ik woon in Bennekom (omgeving Ede) en ben op zoek naar iemand een beetje in de buurt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 augustus 2022 Delen Geplaatst: 16 augustus 2022 Volgens mij zit er een konijnenopvang in Ede, huizepluis? Ik heb er geen ervaring mee, woon niet in die omgeving. Maar dit is de link naar hun website: https://www.huizepluis.nl/ De meeste forumleden laten hun konijn via een konijnenopvang koppelen omdat het niet zo simpel is als "een gecastreerde ram of voedster erbij zetten". Konijnen moeten echt een klik van karakter hebben met elkaar, om samen gelukkig te zijn. En via een opvang koppelen geeft de meeste kans op een goede match. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 16 augustus 2022 Delen Geplaatst: 16 augustus 2022 En anders kan je ook naar dierenbescherming Amersfoort. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...