Dressed4succes Geplaatst: 4 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 ach wat lief. Wat zul je van die twee veel plezier hebben. Wat een goed leven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 14 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2022 Zo schattig als ie slaapt. 2 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 14 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2022 Na het eten even samen een slaapje. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 15 augustus 2022 Delen Geplaatst: 15 augustus 2022 Ik zocht dit topic en kon het niet vinden, en toen zag ik dat het nog bij voorstellen stond. Daar was het niet helemaal op z'n plaats, dus ik heb het grootste deel even gesplist en verplaatst naar het fotohoekje, nu kun je lekker doorgaan met de updates van de leuke grijze oren/neusjes/pootjes 😍 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 23 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2022 Een officiële naambadge 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 23 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2022 (aangepast) Tis ook zon lieverd. Hij vind alles goed. Dat hoef ik bij Penny niet te proberen haha. 23 augustus 2022 aangepast door Dressed4succes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 7 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Nu het winter wordt ruil ik de racer om voor de mtb. Ik polijst hem met aardbeijenwax dus de konijnen zijn niet weg te slaan bij de fietsen. 🤗 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Aardbeienwax? Hoezo aardbeien? Straks blijft het niet bij denken dat een fiets goed gezelschap is, maar proberen ze of het niet alleen een lekker luchtje maar ook een lekker smaakje heeft............fffffffffffft zei de band. 😁 1 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 19 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Onze beroemdheid op de Wall of Fame van Mantel Den Bosch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Wat zijn die reuze konijnen toch leuk. Pas schreef hier ook iemand over haar reuze konijn. Dat was ook zo'n lieverd om te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 25 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2022 (aangepast) De dagen worden kouder. Tijd voor een nieuw nacht verblijf dat wind en waterdicht is. gevonden uiteindelijk in een groot hondenhok. 110x 91 x 98. Morgen een heerlijk strobed maken. Daarnaast even een fraaie naamplaat maken om het hok wat te personaliseren. 25 november 2022 aangepast door Dressed4succes 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 25 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2022 De all time favorite. De knabbelstick Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 november 2022 Delen Geplaatst: 25 november 2022 22 uren geleden, Dressed4succes zei: in een groot hondenhok. 110x 91 x 98. En qua kleur matcht het hok goed met je konijnen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 26 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2022 Beetje wennen nog. Maar ze zijn er al in gaan liggen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 29 november 2022 Delen Geplaatst: 29 november 2022 Zo knap die foto's! Als ik bij de deur van de ren kom. komen ze er gelijk aan. Als dat niet gebeurt is er iets. En om foto's te maken, moet ik de ren wel in. Ze horen me al van verre aankomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 30 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2022 Al helemaal gewend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 30 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2022 We hebben achter in de tuin de terrastafel met zeil overdekt en er grote bak stro ingezet zo hebben ze ook een extra verstopplek. Ze komen s ochtends al aanrennen zodra ze de tuindeur horen. Dan konen ze binnen en ontbijten ze mee hebben we ze geleerd. Met een druif of appel. Daarna rennen ze weer naar buiten. Echt zo ontzettend grappig. Ik ga deze week met onze drone timelaps opnames maken. Ben weleens benieuwd wat ze s nachts allemaal doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 november 2022 Delen Geplaatst: 30 november 2022 35 minuten geleden, Dressed4succes zei: Ben weleens benieuwd wat ze s nachts allemaal doen. En wij ook. Wat een prachtig stel toch. En al dat grijs past zo goed bij de grijzen dagen voor kerst. Haha. Ik geniet trouwens wel van die donkere dagen. Maar deze konijnen lijken net op hondjes. Leuk hoor. Ik geniet van de foto's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 2 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2022 Ik heb een youtube filmpje gemaakt van het lunch ritueel 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 december 2022 Delen Geplaatst: 2 december 2022 Op 1-12-2022 om 00:16, To van de Veluwe zei: grijzen dagen grijze dagen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 december 2022 Delen Geplaatst: 2 december 2022 Wat een heerlijke ruimte hebben ze toch. Het valt me op dat het gras er nog aardig eetbaar uitziet. Erg leuke konijnen. Sluit je ze 's nachts ook op? Het is wel een open tuin waar van alles in kan komen toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 3 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2022 Nee dat niet. Katten zijn ze niet bang voor. Soms is er een buizerd maar ook nog geen last van gehad. Ze gaan in de nacht zelf naar het hok. Tuinhek is 2 mtr hoog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 december 2022 Delen Geplaatst: 3 december 2022 11 uren geleden, Dressed4succes zei: Soms is er een buizerd maar ook nog geen last van gehad. Je zou er toch niet aan moeten denken dat er een (steen)marter over het hekje klimt. Brrrr. Wij hebben zelfs een keer een vos hier op het terras gehad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 5 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2022 Het zijn echte vriendjes geworden. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.