Ga naar inhoud

Penny(rip) en Colnago

Dressed4succes
 Delen

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...

Ik zocht dit topic en kon het niet vinden, en toen zag ik dat het nog bij voorstellen stond. Daar was het niet helemaal op z'n plaats, dus ik heb het grootste deel even gesplist en verplaatst naar het fotohoekje, nu kun je lekker doorgaan met de updates van de leuke grijze oren/neusjes/pootjes 😍

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

De dagen worden kouder. Tijd voor een nieuw nacht verblijf dat wind en waterdicht is. 
gevonden uiteindelijk in een groot hondenhok. 110x  91 x 98. Morgen een heerlijk strobed maken. Daarnaast even een fraaie naamplaat maken om het hok wat te personaliseren. 

0AE3692A-74CF-4EBE-BC99-F5DE77E617B9.jpeg

aangepast door Dressed4succes
  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben achter in de tuin de terrastafel met zeil overdekt en er grote bak stro ingezet zo hebben ze ook een extra verstopplek. Ze komen s ochtends al aanrennen zodra ze de tuindeur horen. Dan konen ze binnen en ontbijten ze mee hebben we ze geleerd. Met een druif of appel. Daarna rennen ze weer naar buiten. Echt zo ontzettend grappig. 
Ik ga deze week met onze drone timelaps opnames maken. Ben weleens benieuwd wat ze s nachts allemaal doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Dressed4succes zei:

Ben weleens benieuwd wat ze s nachts allemaal doen.

En wij ook. Wat een prachtig stel toch. En al dat grijs past zo goed bij de grijzen dagen voor kerst. Haha. Ik geniet trouwens wel van die donkere dagen.

Maar deze konijnen lijken net op hondjes. Leuk hoor. Ik geniet van de foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee wijzigde de titel naar Penny(rip) en Colnago
  • Evee sloot dit topic
  • Evee opende dit topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .