Dressed4succes Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 (aangepast) https://ibb.co/h92ff5t 18 januari aangepast door Evee Titel gewijzigd op verzoek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 17 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2022 https://ibb.co/h92ff5t 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Welkom op BunnyBunch! Lol, die vergelijking heb ik nog nooit gehoord, een konijn en een handgemaakte racefiets 🤣 PS: Hoe hou je ze uit elkaar? Ze zien er precies hetzelfde uit! 😍 PSS: Hoe zorg je dat ze niet aan de klimop etc. gaan knagen en niet ontsnappen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 18 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Vandaag en morgen een binnenspeelplaats opgetuigd. Heb het idee dat ze 40 graden achter niet gaan overleven. Ze zijn niet echt enthousiast 🤗 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 18 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Penny was deze week jarig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 18 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Ze moeten de tuin even missen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 18 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Ze houden van klimmen en eten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 18 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Op 17-6-2022 om 11:11, Lollie zei: PS: Hoe hou je ze uit elkaar? Ze zien er precies hetzelfde uit! 😍 PSS: Hoe zorg je dat ze niet aan de klimop etc. gaan knagen en niet ontsnappen? Penny kijkt heel gemoedelijk. Colnago kijkt elke keer net alsof hij betrapt is met koekjes stelen uit de koektrommel. klimop blijven ze vanaf. En ontsnappen ja ze houden van graven. De buurt is al 2 x opgetrommeld voor de jacht op Colnago. Heb nu door wen hovenier doorlopende stukjes draad aan laten leggen tot onder tegelniveau. De ontsnappingen zijn hiermee klaar. 🤗 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Leuke foto’s weer! En oh, dat lekkere zwembad ziet er nu héél aanlokkelijk uit… Super Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 19 juli 2022 Delen Geplaatst: 19 juli 2022 17 uren geleden, Lienappelsien zei: Leuke foto’s weer! En oh, dat lekkere zwembad ziet er nu héél aanlokkelijk uit… Super Of je even je adres wilt plaatsen, @Dressed4succes. En alvast wat drankjes koud zet. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 19 juli 2022 Delen Geplaatst: 19 juli 2022 9 minuten geleden, Marjoleink zei: Of je even je adres wilt plaatsen, @Dressed4succes. En alvast wat drankjes koud zet. Haha goed plan! Ik stap alvast in de auto Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 juli 2022 Delen Geplaatst: 19 juli 2022 15 minuten geleden, Lienappelsien zei: Haha goed plan! Ik stap alvast in de auto mag ik meerijden? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 22 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2022 Ze zijn best fotogeniek. Wat me na de castr/ster is opgevallen dat ze echt vriendjes zijn. Samen eten wassen rennen. Het is echt zo schattig om te zien. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 25 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2022 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 25 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2022 Vind dat wassen van elkaar zo schattig. Je ziet echt dat ze zo blij Zijn samen. Ben blij dat ik door heel dat maatjes gedate process heen ben gegaan. Ik vond het vantevoren best omslachtig en misschien wel onzin. Inmiddels weet ik wel beter. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 25 juli 2022 Delen Geplaatst: 25 juli 2022 Als je ze eenmaal zo gelukkig samen hebt gezien wil je nooit meer anders dan een koppel konijnen 🥰 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 27 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2022 Gisteren regende het. Dan is het samen op de “hooizolder” je ziet wel duidelijk de verschillen. Vooral aan de ogen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 juli 2022 Delen Geplaatst: 27 juli 2022 Geweldige foto's en wat hebben deze konijnen het getroffen. Ik had ook wel Vlaamse reuzen willen hebben maar ik las dat ze best snel problemen hebben en minder oud worden. Maar dit moet een leuk koppel zijn waar je vast veel plezier aan beleeft en mee beleeft! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 28 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2022 Ze zijn echt hilarisch. Ze komen ook goed voor elkaar op. Colnago lag te slapen en als je in de buurt komt meteen even opstaan en bewaken. Ik vind vooral die harige poten echt zo grappig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 31 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2022 Het ochtendritueel. Verse mint uit de kruidentuin. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 31 juli 2022 Delen Geplaatst: 31 juli 2022 Op 27-7-2022 om 20:26, To van de Veluwe zei: Geweldige foto's en wat hebben deze konijnen het getroffen. Ik had ook wel Vlaamse reuzen willen hebben maar ik las dat ze best snel problemen hebben en minder oud worden. Maar dit moet een leuk koppel zijn waar je vast veel plezier aan beleeft en mee beleeft! Ik had idd ook graag konijnen, liefst zelfs Vlaamse reuzen gehad. Toen ik las dat ze 4 m2 nodig hebben, en Vlaamse reuzen nog meer, heb ik ze niet genomen. Ik wil geen dieren als ik ze niet kan bieden wat ze nodig hebben. Ik heb nu cavia's en daar ben ik ook heel blij mee. Wat ik daar wel weer fijn aan vind is dat ze gewoon binnen kunnen wonen (konijnen heb ik buiten al niet de ruimte voor, laat staan binnen). Zo zie ik ze de hele dag, en kan ik ze dus goed in de gaten houden en zie ik alle mooie momentjes. En dat is juist waar ik zo van geniet, als ik ze zo samen zie liggen, als ik zie dat ze goed hooi eten, als ze hele gesprekken met elkaar voeren. Ik denk dat als dieren buiten wonen dat je daar gewoon veel meer van mist. Ze krijgen het iedere dag weer voor elkaar mijn hart te laten smelten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 31 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2022 Het leuke is dat ze bij ons echt een heel hondachtig karakter krijgen. In de ochtend komen ze gezellig naar binnen dan krijgen ze peterselie een aardbei druiven of munt. Ze springen dan wat over de bank en na een half uur vertrekken ze weer. avondeten idem. Als je in de tuin ligt te zonnen komen ze naast het bed liggen. Penny is rustig Colnago zeer speels. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 31 juli 2022 Delen Geplaatst: 31 juli 2022 Leuk dat het net honden zijn. Ooit hebben wij ook zo'n konijn gehad. Zo geniet ik altijd van de video's van Kaatje Keutel (konijnenopvang in Lelystad). Zij heeft een konijn met supergrote oren: Coen. Wat die allemaal 'uitvreet' is hilarisch. Die leeft met zijn maatje ook binnen en buiten. 13 uren geleden, Lollie zei: Ik denk dat als dieren buiten wonen dat je daar gewoon veel meer van mist Van de konijnen in de ren geniet ik ook. Vanmiddag nog een paar uur in de ren zitten lezen. Ik zie het ook als een soort overdekte veranda. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 22 uren geleden, To van de Veluwe zei: Leuk dat het net honden zijn. Ooit hebben wij ook zo'n konijn gehad. Zo geniet ik altijd van de video's van Kaatje Keutel (konijnenopvang in Lelystad). Zij heeft een konijn met supergrote oren: Coen. Wat die allemaal 'uitvreet' is hilarisch. Die leeft met zijn maatje ook binnen en buiten. Van de konijnen in de ren geniet ik ook. Vanmiddag nog een paar uur in de ren zitten lezen. Ik zie het ook als een soort overdekte veranda. Het is maar net waar je het meest bent. Ik zie de cavia's nu uren per dag, zelfs 's avonds kan ik ze nog vanuit mijn bed zien. Maar in de tuin loopt ook de hond, dat is ook minder handig. Ik overwoog eerst ook om een C&C (open type caviakooi) te nemen maar ik heb nu toch een dichte (ik wist toen nog niet dat de hond er zou komen). En aangezien de hond weleens stiekem uitstapjes naar boven maakt ben ik heel blij dat de kooi dicht is. Ik slaap nu net wat geruster 😅 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dressed4succes Geplaatst: 4 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 Ook wel leuk s avond na het eten krijgen ze vaak nog iets. Colnago die gaat ook vaak liggen dan ga ik naast hem liggen. Paar minuten over ze neus aaien en hij slaapt. Zo schattig. Vind vooral ze grote achterpoten grappig. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.