Jalke Geplaatst: 10 maart 2008 Delen Geplaatst: 10 maart 2008 Hallo, Uit ons eigen nestje hebben we na 9 weken de 2 vrouwtjes samen in het hok gedaan..... 1 tje kreeg paar weken terug lost van kale plekken rond het oog inc bloed enzo dus gewoon wontjes wij naar dierenarts en die dacht meid..... nou was het laatst weer mooi aan het dicht gaan korst erop enzo en toen zagen we eergister het andere vrouwtje aan de korst krabben en bijten.... wat blijkt (waarschijnlijk) dat dat vrouwtje dat dus veroorzaakt heeft. Want ze zijn nu uit elkaar en de korst zit er weer op ook lijkt dat vrouwtje met de wond nu wat ontspannender te zijn. Iemand hier wel eens van gehoord en kan ik er nu wel vanuit gaan dat de zusjes nu al niet meer bij elkaar kunnen?:baby: Wel jammer want dan staan hier nu 3 hokken en zijn alle broertjes en zusjes (5) nu uit elkaar..... overigens gaat het met de rest erg goed liggen lekker te chillen vaak en worden graag geaait.... :beer: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 maart 2008 Delen Geplaatst: 10 maart 2008 2 voedsters kunnen inderdaad na een half jaar op de vuist gaan.Als hun hormonen gaan werken helaas.Je kan 2 mannen laten castreren dan kun je man vrouw koppelen dat zou een optie kunnen zijn.Maar ik vermoed omdat er rammen in de buurt zijn dat de voedsters zo tegen elkaar deden.Ze worden getriggerd door de geuren namelijk.Dit komt ook niet meer goed dan.met de 2 zusjes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalke Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2008 Ze zijn van 16 december..... het is wel jammer want het was zon lief koppeltje samen liggen enzo maarja als de grootste (duidelijkverschil) de kleinste zo verwond lijkt me dat niet gezond. Maargoed ik hoop dat dat het is hoor..... (klinkt beetje raar) maar beter dan die meid dingen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten