Muisie Geplaatst: 3 augustus 2022 Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 Ik heb zo'n hooihuisje gekocht met van dat wortel op het dak. Muis zit vaak op het huisje en scheurt dan die wortelstukjes er af. Ik vroeg me af of dat wel vast zit met veilige lijm en of ze niet ziek wordt van het karton wat ze er mee op eet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 augustus 2022 Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 Deze? https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/esve-lentehuis.html Daar is plantaardige lijm bij gebruikt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 3 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 Nee niet van dat merk. Ik kom er nu net pas achter dat ik het ook eerst had kunnen opzoeken voordat ik een forum startte want het is van JR farm world ofzo en als je het opzoekt kan je de ingrediënten zien waar staat dat het plantaardig is...oeps. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 3 augustus 2022 Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 Als ze wat karton mee opeet is dat echt niet erg hoor. En de lijm is plantaardig, maar dat wist je dus al. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.