Fiene_ Geplaatst: 3 augustus 2022 Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 Hallo, ik heb mijn konijnen gekoppeld gisteren en het gaat eigelijk super goed😁.Ik heb ze binnen in een ren gekoppeld. Buiten heb ik het echte konijnen verblijf waar ze in gaan wonen. nu is mijn vraag ik wil ze graag in hun nieuwe verblijf zetten. Maar kan ik ze beter nog 1 dagje in de koppel ren laten of kan ik ze beter samen in het nieuwe verblijf zetten? groetjes Fiene🥰 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 3 augustus 2022 Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 Wat fijn dat het koppelen goed gaat! Misschien overbodige vragen, maar is het rammetje gecastreerd en hoe oud zijn de konijnen? Ik zou zeker nog even wachten voor je ze in het definitieve verblijf zet, ook met de warmte nu is verhuizen niet zo’n goed idee. Vaak wacht je een paar dagen tot een week, afhankelijk van hoe stabiel het koppel is. Is het verblijf buiten van een van de twee konijnen geweest? Dat maakt nog wel uit voor hoe lang je wacht. Is het goed schoon en zo veel mogelijk neutraal gemaakt? Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fiene_ Geplaatst: 3 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 Bedankt voor je reactie het mannetje is gecastreerd en is 4 jaar en het vrouwtje is ook geholpen en is 2 jaar. het verblijf buiten is van het mannetje geweest ik was wel van plan om die eerst goed schoon te maken.😊 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 3 augustus 2022 Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 Moet goedkomen dan! Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten