Ga naar inhoud

Weg graven zaagsel en stro


Muisie

Aanbevolen berichten

Muis graaft steeds haar zaagsel en stro weg, ik heb er aan gedacht om iets van een graafbak te kopen maar nog geen goede gevonden en ik heb er aan gedacht om het stro en zaagsel weg te halen maar ze heeft geen toilet, dus plast ze op de houten plaat waar ze op zit en die gaat dan rotten. Tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zet je geen toilet neer dan? Wil je er geen kopen volstaat een normale plastic opbergbak denk ik ook wel. En voor de nijntjes die ermee gaan gooien kun je er een stoeptegel inleggen. Voor een graafbak geldt hetzelfde; een flinke opbergbak met speelzand is prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Muisie zei:

Muis graaft steeds haar zaagsel en stro weg, ik heb er aan gedacht om iets van een graafbak te kopen maar nog geen goede gevonden en ik heb er aan gedacht om het stro en zaagsel weg te halen maar ze heeft geen toilet, dus plast ze op de houten plaat waar ze op zit en die gaat dan rotten. Tips?

Ik gebruik voor mijn konijnen nu een simpele kattenbak van de Action. Deze was iets van 5 euro. Mogelijk past hij niet in het nachthok, maar zeker wel in het gedeelte onder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afwasteiltje kan ook als toilet dienen. Evee heeft ze ook. Kijk voor een idee daar eens in de webshop. En idd de Action heeft genoeg plastic spullen staan, die als toilet kunnen dienen. Als je bij mij in de buurt zou wonen, zou je een hoektoilet van mij kunnen krijgen. Ik  heb nu als toilet een PeeWeebak. Ik heb een kattenbak met deksel in de ren met speelzand om te graven. Zand kost iets van 2,39 voor 25 kilo. Ze zijn er elke nacht druk mee. Maar als je de ruimte in de ren hebt, kun je ook een speelschelp aanschaffen. Je kunt er zand in doen en hij staat bij de Action voor 6,79.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .