Evee Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Bunnybunch Fotomarathon Zomer! Deze maand houden we weer een fotomarathon op Bunnybunch! Dit keer hebben we het iets breder gepakt dan alleen konijnenfoto's, er mogen ook algemenere dierenfoto's en natuurfoto's worden ingezonden, als het maar bij het onderwerp aansluit. Vanaf 1 augstus 1e thema Vanaf 8 augustus 2e thema Vanaf 15 augustus 3e thema Vanaf 16 augustus 4e thema Vanaf 29 augustus een bonusthema met korte inzendtijd. Je hebt elke keer één week om je foto in te zenden, met uitzondering van het bonusthema. De beoordeling gaat met een puntensysteem, je krijgt bijvoorbeeld al een punt als je je foto op tijd inzend. Zend je later in, kost dat je punten en is de kans dat je wint kleiner 😄 Alle inzendingen moeten uiterlijk 31 augustus binnen zijn. Iedere deelnemer die op tijd de foto's ingezonden heeft, krijgt een kortingscode van 2.50 voor de Bunnybunch webwinkel. De winnaar ontvangt een kortingscode ter waarde van 15 euro. Op 1 september maak ik de winnaar bekend. Ikzelf (Evee) kiest de uiteindelijke winnaar! Zelf mag ik natuurlijk niet mee doen aan de wedstrijd om die reden. Heb je vragen, wil je iets zeggen over de inzendingen of wat dan ook, dan mag dat in dit topic. Per thema komt er een topic voor de inzendingen, dat is dus alleen voor de foto's en niet voor commentaar, om het overzichtelijk te houden. Commentaar geven mag in dit topic! De topics om in te zenden staan hier: 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Leuk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Het eerste thema staat al gelijk online, zon! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2022 Het tweede thema staat online! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2022 Tip en ook om de mensen die niet inzenden maar wel willen helpen met het kiezen van de winnaars wat te doen te geven 😄 De foto die per thema de meeste likes heeft, krijgt een extra punt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 11 augustus 2022 Delen Geplaatst: 11 augustus 2022 Ik snapte al niet wat er met punten bedoeld werd... Nu snap ik 'm! Maar is dit niet een soort grote variant op de maandelijkse fotowedstrijden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2022 Ja, rond valentijn hebben we dit ook gedaan. Voor de zomervakantie leek het ook wel leuk. Het is inderdaad een fotowedstrijd xl 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2022 Het thema van week 3 staat ook online: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemmel Geplaatst: 15 augustus 2022 Delen Geplaatst: 15 augustus 2022 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 Het vierde thema staat ook online! Volgende week is er nog een bonusthema waarmee je extra punten kan scoren. Eind volgende week maak ik de winnaar bekend! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 Zal ik een top drie tussenstand geven? Ik heb nog geen punten uitgedeeld per week voor mijn eigen top vijf, dat doe ik op het laatst pas als alle inzendingen binnen zijn 😄 En dat kan de volgorde behoorlijk bepalen! Ik hou het dus zeker spannend tot op het laatst. Je krijgt punten voor het op tijd inzenden, de meeste likes van die week en voldoet de foto aan het thema. Nummer één op dit moment: @Okki De tweede plek is gedeeld door twee personen, @Annasbeestenbende en @Eefje Zij staan maar één puntje achter de koploper! Het zit allemaal nog heel dicht bij elkaar dus! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2022 Vandaag is de laatste dag om in te zenden! 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2022 Oeps... ik ben iets vergeten 😄 Eind van de middag maak ik de winnaar bekend!!! 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2022 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.