Ga naar inhoud

Bunnybunch Fotomarathon Zomer! 

Evee

Aanbevolen berichten

Bunnybunch Fotomarathon Zomer! 

Deze maand houden we weer een fotomarathon op Bunnybunch!

Dit keer hebben we het iets breder gepakt dan alleen konijnenfoto's, er mogen ook algemenere dierenfoto's en natuurfoto's worden ingezonden, als het maar bij het onderwerp aansluit.

Vanaf 1 augstus 1e thema
Vanaf 8 augustus 2e thema
Vanaf 15 augustus 3e thema
Vanaf 16 augustus 4e thema
Vanaf 29 augustus een bonusthema met korte inzendtijd. 

Je hebt elke keer één week om je foto in te zenden, met uitzondering van het bonusthema. De beoordeling gaat met een puntensysteem, je krijgt bijvoorbeeld al een punt als je je foto op tijd inzend. Zend je later in, kost dat je punten en is de kans dat je wint kleiner 😄

Alle inzendingen moeten uiterlijk 31 augustus binnen zijn.  Iedere deelnemer die op tijd de foto's ingezonden heeft, krijgt een kortingscode van 2.50 voor de Bunnybunch webwinkel. De winnaar ontvangt een kortingscode ter waarde van 15 euro. 

Op 1 september maak ik de winnaar bekend.  Ikzelf (Evee) kiest de uiteindelijke winnaar! Zelf mag ik natuurlijk niet mee doen aan de wedstrijd om die reden. 

Heb je vragen, wil je iets zeggen over de inzendingen of wat dan ook, dan mag dat in dit topic. Per thema komt er een topic voor de inzendingen, dat is dus alleen voor de foto's en niet voor commentaar, om het overzichtelijk te houden. Commentaar geven mag in dit topic! 

fotomarathon-zomer2022.jpg

De topics om in te zenden staan hier:

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik een top drie tussenstand geven?

Ik heb nog geen punten uitgedeeld per week voor mijn eigen top vijf, dat doe ik op het laatst  pas als alle inzendingen binnen zijn 😄 En dat kan de volgorde behoorlijk bepalen! Ik hou het dus zeker spannend tot op het laatst. 

Je krijgt punten voor het op tijd inzenden, de meeste likes van die week en voldoet de foto aan het thema. 

Nummer één op dit moment: @Okki

De tweede plek is gedeeld door twee personen, @Annasbeestenbende en @Eefje
Zij staan maar één puntje achter de koploper! Het zit allemaal nog heel dicht bij elkaar dus!

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Evee prikte dit topic los

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .