Ga naar inhoud

Jong dier bij ouder koppel?

mystique

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, To van de Veluwe zei:

Alle mensen wat een bak met brokken. Ik voer zoveel dat ze er direct opduiken en de bak binnen no time volledig leeg is. Kaatje Keutel zegt altijd: een eierdopje is genoeg voor een dwerg. Dit beeld van een bak met brokjes ken ik dus niet.Β πŸ˜„

Ik weet dat de meeste mensen brokken afwegen, om overgewicht te voorkomen of niet opgegeten blindedarm-keutels of nog een andere reden. En ik heb dat vroeger ook zo gedaan, elke dag een nette portie brokken. In de zomer zoveel, in koude periodes wat meer. Goed voor hen voor wie dit werkt, maar gaandeweg ben ik, net als Styx' huidige baasje, overgegaan naar een flinke bak brokken. Bij de mijne is dat geen probleem, ze zijn beide sowieso al aan de slanke kant en bovendien schransen ze niet: met een portie voor drie dagen doen ze ook gewoon drie dagen. Daarnaast eten ze nog steeds groenvoer en ruwvoer. Van wat ik van Styx' huidige baasje gehoord heb, gaat het er bij haar net zo aan toe. Ik maak me daar alvast geen zorgen in. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze vroeger ook oud geworden met volle bakken brokjes. Alleen als ik nu zie hoe ze smullen van hun volle bak groenvoer heb ik daar wel schik in. En ze eten veel hooi. Nu zie ik ze echt genieten van de 30 gram brokjes. Maar ik ben nog steeds blij voor je dat het allemaal zo goed verlopen is. Alleen maar blijde mensen en dieren!!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .