Ga naar inhoud

Eucalyptus blad


Linke

Aanbevolen berichten

Hoihoi ik heb bladmix besteld bij D-tails (vrij bekend denk ik?) onder kruiden voor konijnen. Ik kom er achter dat er ook eucalyptus blad in zit(dit staat niet in de beschrijving zelf maar wel op de verpakking die ik heb ontvangen).

Ik kan behalve de lijst op het forum weinig informatie hierover vinden. En de lijst zegt dat de bladeren matig giftig zijn...

Weet iemand misschien wat meer hierover? Of waar kan je nog meer betrouwbare informatie winnen? Als het echt giftig is voor konijnen, dan is het zeker niet goed om zo'n mix te verkopen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-8-2022 om 19:14, Linke zei:

Maar het gaat niet om geld, want zo veel is het ook weer niet

Dat snap ik wel, maar het is wel een teken voor het bedrijf. Het is voor hen moeite en het kost tijd om je klacht af te ronden en het geld terug te storten. Dat is extra motivatie (als meer mensen dat doen) om één de website te verbeteren en transparanter te zijn over wat ze verkopen en wat er precies in zit of de betere optie; eucalyptus uit het product te halen. 

 

Dus wat mij betreft; vooral je geld terugvragen, ook al zijn 't maar een paar euro's. Hopelijk verandert er dan iets voor de langere termijn 🤞🏻

  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .