Ga naar inhoud

Heb jij tijd om te helpen de informatie op bunnybunch actueel te houden?

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Graag! Er staat zoveel informatie dat het soms lastig is om alles bij te houden. Wil je helpen, of kom je toevallig ergens een foutje tegen? Meld het dan in dit topic. 

Denk bijvoorbeeld aan:

- Opvangen, pensions of dierenartsen die niet meer bestaan

- Taalfoutjes of typfoutjes

- Linkjes die niet werken

Bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand tijd heeft en zich verveelt, zou iemand zin hebben de websites van de vakantieopvangen op de lijst na te lopen? Ik heb de lijst zojuist bijgewerkt met wijzigingen en nieuwe aanmeldingen die ik door heb gekregen via de mail. 

Als een bedrijf niet meer bestaat, laat het dan even weten in dit topic. Als een bedrijf nog wel bestaat maar in een andere woonplaats of met een andere website (google de naam van het pension even om daar achter te komen), geef het dan ook gerust door. 

BEDANKT! 💜

Dit is de link naar de vakantieopvang lijst:

https://www.bunnybunch.nl/informatie/lijst-vakantie-opvang-konijnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de lijst nagelopen en helaas lijkt met het meeste wel iets mis te zijn:

Bunny Resort is niet bereikbaar.

Bij Konijnen en cavia hotel krijg ik een error.

Miffer is niet bereikbaar.

De website van Bronsbergen is leeggehaald.

Volgens mij is Kleindierenparadijs een webshop, geen vakantieopvang.

Lapina heeft drie dingen op de website staan: Kwik Keukens, Deense Keukens Kvik en Fruitmand Online 🤣. Lijkt mij geen konijnenopvang.

DierenvriendIn&uit leidt naar dezelfde website als de link naar Dierenoppas.

Konijnenherberg ''kan geen beveiligde verbinding leveren'' want ''het gebruikt een niet-ondersteund protocol''.

Bij de link van Dierenpension Oosterhout blijf ik op BunnyBunch en krijg de melding ''helaas is deze pagina verhuist naar een andere plek!''

Kim en Lillian is niet bereikbaar.

Gismo is niet bereikbaar.

De link van Dierenverzorgingscentrum Vught leidt naar ''herdershonden.nl''. Dat lijkt mij geen konijnenopvang.

Ik heb het idee dat Konijnenopvang Knijn&Ko een gewone konijnenopvang is, geen vakantieadres.

Maxi-Paxi bestaat niet meer, de domeinnaam is te koop.

Dierverzorgingscentrum Zunderdorp werkt niet.

Ik heb het idee dat Dierenvangnet speciaal voor mensen met een laag inkomen is, die gewone vakantieopvang niet kunnen betalen.

Ik heb het idee dat Dierenopvang Amsterdam een gewone konijnenopvang is, geen vakantieadres.

De link van Pension Stampertje & Co leidt naar dezelfde website als Pension Stampertje.

Bij de link van Dierenopvangcentrum Edo Hammers blijf ik op BunnyBunch en krijg de melding ''helaas is deze pagina verhuist naar een andere plek!''

Bij de link van Flappus blijf ik op BunnyBunch en krijg de melding ''helaas is deze pagina verhuist naar een andere plek!''

Dierenhotel Maarssenbroek is niet bereikbaar.

Knaagdierenpension Vrolijk is niet bereikbaar.

Camping Kennels heeft drie dingen op de website staan: Natuurlijk Hondenvoer, Vers Hondenvoer en Hondenvoer Insecten. Lijkt mij geen konijnenopvang.

Pluchi is niet bereikbaar.

Konijnenopvang de Snuffelaar heeft een nieuwe website gekregen: https://konijnenopvangdesnuffelaar.wordpress.com/ . Hij staat ook dubbel in de lijst met vakantieopvang.

Ik heb het idee dat Dierenhulpverlening Woerden een gewone konijnenopvang is, geen vakantieadres.

Stichting Dierenzorg Eemland heeft geen veilige verbinding want cybercriminelen of zo.

Knavivo heeft drie dingen op de website staan: Zakelijke Internetverbinding, Google Cloud Kosten en Sim Only Aanbiedingen. Lijkt mij geen konijnenopvang.

Muffins heeft drie dingen op de website staan: Wachtelzucht, Buiten Konijnenren en Vacatures. Lijkt mij geen konijnenopvang.

Dierenpension bestaat niet meer.

Knabbeltuintje bestaat niet meer.

AnimalCribs is niet bereikbaar.

Konijnenpension de Wollies bestaat niet meer, de domeinnaam is te koop.

Ik heb het idee dat Konijnenopvang Hillegom een gewone konijnenopvang is, geen vakantieadres.

Bij de link van Stichting Dierentehuis Leerdam blijf ik op BunnyBunch en krijg de melding ''helaas is deze pagina verhuist naar een andere plek!''

Bij de link van Animal Home blijf ik op BunnyBunch en krijg de melding ''helaas is deze pagina verhuist naar een andere plek!''

Bij de link van Dierentehuis Louterbloemen blijf ik op BunnyBunch en krijg de melding ''helaas is deze pagina verhuist naar een andere plek!''

Er is een tweede Knabbeltuintje, maar dat is een andere en dat lijkt prima.

De link van Het Vrolijke Konijnenhol West leidt naar dezelfde website als de link van Het Vrolijke Konijnenhol Oost. Ik heb ook het idee dat het een gewone konijnenopvang is, geen vakantieadres.

Ik heb het idee dat Het Knaagtandje een gewone konijnenopvang is, geen vakantieadres.

Dierenpension Pip is niet bereikbaar.

Bij de link van De konijnenboerin blijf ik op BunnyBunch en krijg de melding ''helaas is deze pagina verhuist naar een andere plek!''

Urlaubsbetreuung Snuf is niet bereikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knijn&Ko doet nog steeds vakantieopvang. Mijn zoon heeft pas nog de hokken schoongemaakt.

Konijnenherberg heeft vermoedelijk last van een verlopen veiligheidscertificaat. Meestal wordt de verlenging pas in gang gezet op het moment dat het verloopt. Maar dat zou met 1 à 2 weken zeker opgelost moeten zijn.

De konijnenboerin lijkt me wel gestopt.

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Lollie zei:

Haha heb je zo weinig zin om dat allemaal uit te zoeken? 🤣

Ik snap je helemaal. Maar ik heb verder ook niks beters te doen dus ik kan wel even voor je kijken.

Het gaat niet om zin, maar om tijd. Het is best een klus om alles uit te zoeken. En dit is niet het enige wat ik te doen heb. Maar het is wel iets waar ik voor om hulp kan vragen. Dit ligt al een jaar op de plank namelijk, die lijst goed uitzoeken 😄 Als iemand het leuk vind om te helpen en er in te duiken, heel graag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het er maar druk mee! Ik heb dit alvast voor je: ⬇️

Bunny Resort is nergens te vinden (heeft wel bestaan).

Konijnen en cavia hotel kan ik via google idd gewoon vinden: http://www.konijnencaviahotel.nl/ . Maar de link geeft een error.

Miffer is nergens te vinden. Volgens mij heette het trouwens Konijnenhotel Miffer, want het heeft het wel bestaan aldus google.

Bronsbergen is ook nergens meer te vinden en heeft wel bestaan, in elk geval voor honden. Konijnen vind ik sowieso nergens wat over terug.

Kleindierenparadijs heeft geen vakantieopvang en lijkt dat ook niet gehad te hebben.

Bij Lapina vind ik niks over vakantieopvang. De konijnenopvang lijkt nog wel te bestaan, want het facebookaccount heeft gisteren nog geplaatst: https://nl-nl.facebook.com/konijnenopvanglapina/ . Een website lijkt er niet te zijn.

Konijnenherberg bestaat nog: https://konijnenherberg.nl/ . Ze hebben ook nog steeds vakantieopvang.

Dierenpension Oosterhout bestaat nog: https://www.dierenpensionoosterhout.nl/ . Ze hebben ook nog steeds vakantieopvang.

Het lijkt erop dat Kim en Lillian niet meer bestaat. Ik vind dit nog maar dat lijkt wat anders te zijn: https://www.pawshake.nl/dierenoppas/rosmalen/huisdieroppas-flip-co-2152721

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lapina bestaat nog wel, maar niet meer als opvang waar jij en ik konijnen kunnen halen. Ze heeft een groep konijnen, waarvan de meesten met gezondheidsproblemen. Daar post ze updates over, maar er is geen afstand en adoptie meer daar bij mijn weten.

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Eefje zei:

Lapina bestaat nog wel, maar niet meer als opvang waar jij en ik konijnen kunnen halen. Ze heeft een groep konijnen, waarvan de meesten met gezondheidsproblemen. Daar post ze updates over, maar er is geen afstand en adoptie meer daar bij mijn weten.

Ook geen vakantieopvang?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .