Ga naar inhoud

Konijn zindelijk maken


Hailey Meyers

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Hailey en heb 2 konijnen Browny meisje en rosti jongen. Ik heb een probleempje bij rosti na al 1 jaar bij ons te zijn word hij maar niet zindelijk hij,plast heel het hok, ren, hooibak onder dit moet ik minstens 3 X per dag checken… iemand tips? Rosti is wel al gecastreerd… alvast bedankt! Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe oud zijn je konijnen? Kan het pubergedrag zijn? En wat voor ruimte hebben ze? Hebben ze strijd dezelfde ruimte, of mogen ze bijvoorbeeld weleens los, of sluit je ze 's nachts juist op? Wisselen van ruimte kan ook de neiging geven om zijn terrein te markeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2022 om 23:27, Marjoleink zei:

Hoe oud zijn je konijnen? Kan het pubergedrag zijn? En wat voor ruimte hebben ze? Hebben ze strijd dezelfde ruimte, of mogen ze bijvoorbeeld weleens los, of sluit je ze 's nachts juist op? Wisselen van ruimte kan ook de neiging geven om zijn terrein te markeren. 

Het konijntje die alles onder plast is 1 helaas is zijn vriendinnetje vanacht overleden we vonden haar dood… 😥😥😭 nu plast hij nog meer alles onder… hij heeft een heel groot buitenhoek met een grote ren en loopt ook vak in de tuin buiten de grote ren.. ik heb er een foto onder geplaatst van de ren

991057A9-9AA6-415D-AAE6-FF27A273BA82.jpeg

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Marjoleink zei:

Ach nee. Enig idee waar ze aan is overleden? Was ze gevaccineerd?

Sterkte!

 

Het kan de leeftijd zijn, het kan ook iets te maken hebben met het wisselen van ruimte.

Dankjewel! Ja ze was gevaccineerd blijkbaar iets met de darmen te maken hebben..

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .