simonella Geplaatst: 24 juli 2022 Delen Geplaatst: 24 juli 2022 (aangepast) Hoi allemaal! Over ongeveer 4 weken krijgen wij er 2 kittens bij, een broertje en een zusje. Wij hebben al 2 katten, 2 oudere poezen, die los naar buiten mogen, deze 2 blijven dan ook vaak in of vlak rondom de tuin. Maar met de jonge kittens durf ik dit niet meer, het is in onze straat de afgelopen jaren drukker geworden met verkeer, en ik wil ze dus alleen naar buiten in de tuin doen aan een tuigje. Nu twijfel ik tussen twee soorten. De tre ponti liberta via bol.com En deze make me purr kattentuigje 18-32cm via bol.com Hebben jullie ervaringen met deze/dit soort tuigjes en welke raden jullie aan? Groetjes, Simone 25 juli 2022 aangepast door Evee links verwijderd, zie forumregels. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 juli 2022 Delen Geplaatst: 25 juli 2022 Ik heb voor hondentuigjes gekozen voor mijn katten. Die vind ik veel beter van kwaliteit en comfort. Van het merk Rogz for dogs. De maat die voor kleine hondjes is 😉 Inmiddels gaan die tuigen langer mee dan de katten. Kattentuigjes hebben altijd van die flut sluitingen, pasvorm waar ze uit kunnen. Wat dat betreft vind ik de hondentuigen gewoon echt veel fijner. Even als voorbeeld deze via bol.com dan weet je welk model ik heb. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten