MarieElsa Geplaatst: 23 juli 2022 Delen Geplaatst: 23 juli 2022 Goedemorgen allemaal, Heeft iemand van jullie ervaring met de Rosewood boom? Ik heb deze besteld voor mijn konijnen maar zie nu bij het uitpakken dat er grote lijmklonters opzitten, zie bijgevoegde foto's. Op de verpakking staat dat het van natuurlijk zeegras is gemaakt dus geschikt voor knabbelen. Maar met de lijm vertrouw ik het toch niet helemaal, mijn konijnen zijn ook echte knagers. Op internet kan ik helaas verder niks vinden, weten jullie of dit kwaad kan of het natuurlijke lijm is? In hoeverre dat bestaat. Bedankt alvast! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 juli 2022 Delen Geplaatst: 23 juli 2022 Rosewood gebruikt wel echt veilige producten voor konijnen. Hun lijm is meestal op basis van maiszetmeel gemaakt bij de konijnenproducten. Als het goed is, dus echt gewoon veilig en eetbaar. Zelfs de lijm. Daar durf ik wel op te vertrouwen in ieder geval. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarieElsa Geplaatst: 23 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2022 Dank je voor je reactie Evee! Fijn om te horen, dan zet ik hem gewoon in het hok. Het leek mij ook al heel gek als ze dit zo zouden verkopen en dat de lijm dan niet veilig was, dus ben blij dat jij dit zegt. 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.