Ga naar inhoud

Marilyn en Audrey samen?

Myrthe

Aanbevolen berichten

Nouja ga maar lekker slapen.

Ik zal morgen de ren naast het hok zetten, dat ze in ieder geval nog soort van in elkaars buurt zijn. En ik hoop dat de opvang morgen reageert met een "oplossing" , anders ga ik maar proberen om 1 van de 2 even tijdelijk ergens anders onder te brengen.

Ik hou jullie op de hoogte, heel erg bedankt!

Slaap lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groot nieuws!!

Na en dag (en het grootste gedeelte van de avond haha) proberen en proberen en proberen is het me denkkkkk ik gelukt om ze weer te koppelen! :D :D :D

Heb gister Marilyn (voorheen Sunny) boven in de extra slaapkamer losgelaten waar de ren van Audrey (voorheen Shiny) staat zodat ze gewoon aan elkaar konden snuffelen. Na een uurtje heb ik haar weer even weg gehaald, daarna Audrey losgelaten uit de ren, ben er een poosje bij gaan zitten en heb aan het einde van de dag Marilyn weer opgehaald en er bij gelaten. Toen liepen ze gewoon langs elkaar heen zonder vechten, wat al een hele opluchting was. Daarna heb ik Marilyn weer in hun grote kooi gedaan en heb na een poosje Audrey er bij gezet (met 2 ovenwanten aan voor het geval dat), eerst een beetje gemopper en gestamp maar na een half uurtje:

http://pic50.picturetrail.com/VOL405/10795020/19226966/307945662.jpg

http://pic50.picturetrail.com/VOL405/10795020/19226966/307945660.jpg

WHIEEEE :D , och ik ben echt opgelucht. Nou heb ik even contact gezocht met de opvang en de opvang met de vorige baasjes en daar kreeg ze het volgende van:

Ik krijg hier net wat informatie over ze. Wellicht maakt dit het een en ander wat duidelijker.

Vechten ze enkel dat er haren vliegen of staan ze mekaar werkelijk naar het leven, want als ik dit zo lees zou het kunnen zijn dat ze bij tijd en wijlen wat mot hebben, maar niets ernstigs. Maar is van een afstand natuurlijk absoluut niet te bepalen he.

Hallo….wij zijn Shiny en Sunny. Allebei zijn wij geboren op 30 april 2007, als zusjes in een nestje van 5. Wij zijn gek op elkaar en hopen voor altijd samen te kunnen blijven. Ook al kan Shiny dominant zijn, we vertroetelen elkaar ook weer. Shiny heeft rood/blauwe ogen, kan soms fel zijn (ook tegen Sunny, vooral in het hok) maar is gek op bij je zitten en geaaid worden (komt ook naar je toe om geaaid te worden), Sunny heeft blauwe oogjes en is een beetje bang maar wel heel lief. Ze hebben heel graag veel wc rolletjes bij hun om lekker te knagen en te spelen.

Toch fijn dat we dat achteraf even te horen krijgen *ahum* maargoed had beide dames al zo ingeschat (als zijnde één dominant en één bang) .

Hoe dan ook, ik wou jullie even laten weten dat het vooralsnog goed is gegaan en HARSTIKKE HARSTIKKE HARSTIKKE bedankt voor de hulp!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .