Myrthe Geplaatst: 8 maart 2008 Delen Geplaatst: 8 maart 2008 He!Ik kan weeres wat deskundig advies gebruiken Ik heb vandaag namelijk 2 voedsters uit de opvang gehaald en zij zaten met z'n tweetjes samen. Nu heb ik gewoon een megakooi gekocht en ze daarin gedaan maar toen ik een beetje ging rondlezen , las ik dat 2 voedsters samen haast nooit goedgaat.Nu is mijn vraag dus: moet ik de 2 zusjes uit elkaar halen om ruzie te voorkomen? Of kan het zijn dat het gewoon goed gaat met Marilyn en Audrey?Help Groetjes,Myrthe Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 8 maart 2008 Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Hoe oud zijn ze?Als ze in de opvang al samen zaten zou ik ze gewoon samen laten. Het kan best goed gaan samen. Waar las je dat twee voedsters samen haast nooit goed gaat? Want dat geldt voor rammen, twee voedsters kan best goed gaan. Het gaat alleen niet altijd goed, dus het beste is normaal om een ex-ram en een voedster te koppelen. Maar in dit geval gewoon zo laten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Myrthe Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Ik probeerde net terug te vinden waar ik dat had gelezen maar dat kan ik zo snel niet dus die hou je van me tegoed! Maar dan laat ik ze gewoon bij elkaar zitten! Dankje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 8 maart 2008 Delen Geplaatst: 8 maart 2008 twee voedsters heeft best een kans van slagen hoor!!de beste combinatie si nog altijd een gecastreede man met een dame... maar twee voedsters zijn zeker niet uitgesloten!het wil bij de voedsters wel eens mis gaan als ze last van hormonen krijgen.. dan kunnen ze erg territoriaal worden.... maar idd... zoals hierboven al gezegd.. als ze al samen zaten en dit goed gaat zie ik nu geen reden om ze uit elkaar te halen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 maart 2008 Delen Geplaatst: 8 maart 2008 als ze samen al zitten gaat het goed.Vermits ze geen ram kunnen ruiken.Vak ook inde opvangen gaat het mis als 2 voedsters samen kunnen.En dan andere konijnen ruiken kunnen ze op de vuist gaan.Dat hun ze noodgedwongen uit elkaar moeten halen.Dus als het nu god samen gaat zo houden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Myrthe Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Nouja ik weet eigenlijk niet hoelang ze in de opvang zaten maar daar was het tot nu toe goed gegaan. Ze wonen wel onder mijn 2 rammetjes in de flat, maar toch gewoon aankijken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 8 maart 2008 Delen Geplaatst: 8 maart 2008 je hebt je twee rammetjes samen zitten onder de v oedsters?? daar zou ik tochmaar heeeeeel voorzichtig mee zijn!! dat lijkt mij namelijk niet zo een goed idee....je rammen zullen geheid op de knok gaan na het ruiken van de vrouwelijke geuren!!en of dit voor je vrouwen goed zal zijn? zijn je rammen gecastreerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 maart 2008 Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Een verhoogt risico dus.En uit welke opvang komen ze.Zijn de rammen gecastreerd~?Anders kun je een ram aan een voedster koppelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Myrthe Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Oh nee de rammen zitten niet samen joh! Die vreten elkaar op haha... Nee die hebben ieder hun eigen hok! En ze zijn niet gecastreerd maar zodra het een beetje warmer wordt gaan de heren naar buiten.Ze komen uit opvang 't Gouden Mandje in Monnickendam. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 maart 2008 Delen Geplaatst: 8 maart 2008 O oke waarom zijn jouw rammen niet geholpen is mijn vraag dan ? is toch leuker om een ieder een vriendin te geven..................Of had je een ander idee reden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Myrthe Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Nouja 1 rammetje is nog jong (3 maandjes) en de ander heb ik nog maar net. Maar tzt gaan ze alletwee onder het mes hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 maart 2008 Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Oo dan is het gewoon hopen dat het zo goed gaat de dames bij elkaar.De rammen kunnen met 4 maanden al geholpen worden.Ter info voor jouw.succes met het span. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Myrthe Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Maar kan ik nou straks wel met een gerust hart gaan slapen? Dus niet dat ik morgen beneden kom en 1 aangevallen konijn in de kooi heb liggen? Ga nu wel de hele tijd even kijken maar dat kan 's nachts natuurlijk niet zo makkelijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 maart 2008 Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Wij kunnen geen garantie geven natuurlijk.Maar eigelijk had de opvang vermits jij het met hun er over hebt gehad je moeten informeren hier over.Als de mannen geslachts rijp zijn en de vrouwen ruiken.Zullen hun ook gaan sproeien vermoedelijk.Wat dan tot ruzzie kan komen bij de voedsters .Let op kan hoeft niet.................. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Myrthe Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Ok, nouja ik kijk het wel aan vanavond (al slaap ik vast niet zo lekker) en dan hou ik ze morgen gewoon weer nauwlettend in de gaten, ik zal in ieder geval de oudste man een dezer dagen laten helpen dan kan hij over een paar weken samen met 1 van de dames. Dan weet ik in ieder geval zeker dat het goedgaat, toch?Dankje voor al je hulp trouwens! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 maart 2008 Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Is goed meis en oja als je de konijnen aaid kunnen ze ook aan je handen ruiken en anders reageren,,,,,,,,heb ik hier ook wel eens last van .Aangezien mijn fok rammen aleen zitten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Myrthe Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Aah dat is goed dat je het zegt! Danku danku danku Ik zal morgen even laten weten hoe ze de nacht zijn doorgekomen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Myrthe Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Ok ik hoop dat er nog iemand is want ik heb ze net uit elkaar gehaald.De een vloog de hele tijd achter de ander aan en die ander ging stampen, heb er een kwartiertje bijgezeten en het ging maar door, heb ik er nou goed aan gedaan om ze uit elkaar te halen? Of ben ik nou een overbezorgde moeder? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 maart 2008 Delen Geplaatst: 8 maart 2008 als je nu de meiden uit elkaar heb gehaald kunen ze niet meer bij elkaar.Dan zijn ze dus toch gek geworden van de opwinding verhuizing en de manelijke geuren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Myrthe Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Ok ik ben een beetje in paniek nu, heb ik er nu wel goed aan gedaan ze uit elkaar te halen? Ikwas gewoon bang dat de kleinste de strijd ging verliezen van de grote... En hoe moet ik het nu verder oplossen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 maart 2008 Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Ja dat moet je heel lullig gezegt zelf kiezen beslissen.optie terug brengen naar de opvang :(( beiden of een. Of ze pas weer ophalen als je mannen geholpen zijn. Of een extra kooi hok gebruiken en iedereen in eigen hok. Tot ze straks gekoppeld kunnen worden. succes je moet zelf kiezen wat je wil natuurlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Myrthe Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Ja, nouja ik heb haar eerst in een ren gedaan, niet ideaal maar ik heb geen extra hok staan. Maar het was terecht dat ik ze uit elkaar heb gehaald? Of moet ik het nog een keer proberen?Sorry dat ik jullie hier nou mee lastig val maar ik heb hier niet echt ervaring mee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 maart 2008 Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Je valt ons niet lastig maar ik kan de situatie zo niet inschatten dat kun jij beter zelf. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Myrthe Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Jep nouja ze zaten niet meer stil en de een sjeesde de hele tijd achter de ander aan en die ging heel hard stampen. Ik had gelezen dat konijnen stampen als er gevaar dreigt dus ik heb dat maar letterlijk genomen. De kleine zit nu in de ren en ik heb het idee dat die nu een stuk rustiger ademhaalt en zo.Heb meteen de opvang gemaild dat het dus niet gaat maar ik vind het wel apart dat ze daar dan niet hebben gevochten Lekkere pech... Bah ik baal er echt van Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 maart 2008 Delen Geplaatst: 8 maart 2008 het kan zo gebeuren wel of niet in de opvang of bij een nieuw huis.Maar als je het over stampen hebt dat is wel normaal als ze net zijn verhuist.Toch nieuwe omgeving en hok.Dat kan wel een week duren.Maar als die ene zo buiten adem is.........niet goed nee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten