Ga naar inhoud

Marilyn en Audrey samen?

Myrthe

Aanbevolen berichten

He!

Ik kan weeres wat deskundig advies gebruiken :$

Ik heb vandaag namelijk 2 voedsters uit de opvang gehaald en zij zaten met z'n tweetjes samen. Nu heb ik gewoon een megakooi gekocht en ze daarin gedaan maar toen ik een beetje ging rondlezen , las ik dat 2 voedsters samen haast nooit goedgaat.

Nu is mijn vraag dus: moet ik de 2 zusjes uit elkaar halen om ruzie te voorkomen? Of kan het zijn dat het gewoon goed gaat met Marilyn en Audrey?

Help :bunny:

Groetjes,

Myrthe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe oud zijn ze?

Als ze in de opvang al samen zaten zou ik ze gewoon samen laten. Het kan best goed gaan samen. Waar las je dat twee voedsters samen haast nooit goed gaat? Want dat geldt voor rammen, twee voedsters kan best goed gaan. Het gaat alleen niet altijd goed, dus het beste is normaal om een ex-ram en een voedster te koppelen. Maar in dit geval gewoon zo laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

twee voedsters heeft best een kans van slagen hoor!!

de beste combinatie si nog altijd een gecastreede man met een dame... maar twee voedsters zijn zeker niet uitgesloten!

het wil bij de voedsters wel eens mis gaan als ze last van hormonen krijgen.. dan kunnen ze erg territoriaal worden....

maar idd... zoals hierboven al gezegd.. als ze al samen zaten en dit goed gaat zie ik nu geen reden om ze uit elkaar te halen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt je twee rammetjes samen zitten onder de v oedsters??

daar zou ik tochmaar heeeeeel voorzichtig mee zijn!! dat lijkt mij namelijk niet zo een goed idee....

je rammen zullen geheid op de knok gaan na het ruiken van de vrouwelijke geuren!!

en of dit voor je vrouwen goed zal zijn?

zijn je rammen gecastreerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee de rammen zitten niet samen joh! Die vreten elkaar op haha... Nee die hebben ieder hun eigen hok! En ze zijn niet gecastreerd maar zodra het een beetje warmer wordt gaan de heren naar buiten.

Ze komen uit opvang 't Gouden Mandje in Monnickendam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar kan ik nou straks wel met een gerust hart gaan slapen? Dus niet dat ik morgen beneden kom en 1 aangevallen konijn in de kooi heb liggen? Ga nu wel de hele tijd even kijken maar dat kan 's nachts natuurlijk niet zo makkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij kunnen geen garantie geven natuurlijk.Maar eigelijk had de opvang vermits jij het met hun er over hebt gehad je moeten informeren hier over.Als de mannen geslachts rijp zijn en de vrouwen ruiken.Zullen hun ook gaan sproeien vermoedelijk.Wat dan tot ruzzie kan komen bij de voedsters .Let op kan hoeft niet..................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, nouja ik kijk het wel aan vanavond (al slaap ik vast niet zo lekker) en dan hou ik ze morgen gewoon weer nauwlettend in de gaten, ik zal in ieder geval de oudste man een dezer dagen laten helpen dan kan hij over een paar weken samen met 1 van de dames. Dan weet ik in ieder geval zeker dat het goedgaat, toch?

Dankje voor al je hulp trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik hoop dat er nog iemand is want ik heb ze net uit elkaar gehaald.

De een vloog de hele tijd achter de ander aan en die ander ging stampen, heb er een kwartiertje bijgezeten en het ging maar door, heb ik er nou goed aan gedaan om ze uit elkaar te halen? Of ben ik nou een overbezorgde moeder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nouja ik heb haar eerst in een ren gedaan, niet ideaal maar ik heb geen extra hok staan.

Maar het was terecht dat ik ze uit elkaar heb gehaald? Of moet ik het nog een keer proberen?

Sorry dat ik jullie hier nou mee lastig val maar ik heb hier niet echt ervaring mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep nouja ze zaten niet meer stil en de een sjeesde de hele tijd achter de ander aan en die ging heel hard stampen. Ik had gelezen dat konijnen stampen als er gevaar dreigt dus ik heb dat maar letterlijk genomen.

De kleine zit nu in de ren en ik heb het idee dat die nu een stuk rustiger ademhaalt en zo.

Heb meteen de opvang gemaild dat het dus niet gaat maar ik vind het wel apart dat ze daar dan niet hebben gevochten :s

Lekkere pech... Bah ik baal er echt van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .