Ga naar inhoud

Het bunnybunch sprookje

Evee

Aanbevolen berichten

Het is vandaag de dag van het sprookje! Tijd voor een mooi bunnybunch sprookje zou ik zeggen. 

Anders dan bij het verhalenspel mag je hier in elke post één zin zetten. En nou niet het randje van de regels opzoeken door enorm lange zinnen te maken met ontzettend veel komma's 😄 😛 Het is de bedoeling dat we elkaar aanvullen en ieder elke keer een zin schrijft.

Er was eens een konijnenfamilie die in een groot groen bos woonde. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ineens zag hij de heks lopen. De heks zag hem niet. ''Ooooh, dat is de heks! Gauw de anderen waarschuwen!'' dacht hij. Toen zag hij zus konijn aan komen lopen en hij zag hoe de heks haar wortels aanbood. Zou ze slim genoeg zijn te weigeren..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Lollie zei:

Ineens zag hij de heks lopen. De heks zag hem niet. ''Ooooh, dat is de heks! Gauw de anderen waarschuwen!'' dacht hij. Toen zag hij zus konijn aan komen lopen en hij zag hoe de heks haar wortels aanbood. Zou ze slim genoeg zijn te weigeren..?

Dat zijn 5 zinnen 🤣

Zus konijn had vreselijk trek, maar toen zag ze een struik bosaardbeien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Annasbeestenbende zei:

Dat zijn 5 zinnen 🤣

Ik had er één enorm lange zin van kunnen maken, maar dan zou het een beetje raar staan.

Dus besloot ze zich te vermommen, zodat de konijnenfamilie niet meer zou zien dat zij de heks was, zou haar plannetje werken..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dat plan liep dus mis.

(hou je het wel een beetje sportief? Het is de bedoeling dat we het verhaal samen zin voor zin schrijven, niet met eindeloze comma's er tussen een complete alinea per persoon 😉 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .