Okki Geplaatst: 24 januari Auteur Delen Geplaatst: 24 januari Deze flopt met een sprong erbij! 🤣 https://www.facebook.com/reel/814832963146581?s=yWDuG2&fs=e Quote Link naar reactie
Annasbeestenbende Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Wat schattig!! 1 Quote Link naar reactie
bobbyonthefloor Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari 10 uren geleden, Okki zei: Deze flopt met een sprong erbij! 🤣 https://www.facebook.com/reel/814832963146581?s=yWDuG2&fs=e Jammer, ik kan het niet zien. Ik heb geen Facebook. Quote Link naar reactie
Suus1978 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari https://www.instagram.com/reel/CnOlKP4qgFk/?igshid=MDJmNzVkMjY= Zo mooi deze! 1 1 Quote Link naar reactie
Okki Geplaatst: 25 januari Auteur Delen Geplaatst: 25 januari (aangepast) 3 uren geleden, bobbyonthefloor zei: Jammer, ik kan het niet zien. Ik heb geen Facebook. Oh, heel jammer! Het is een konijn dat naast een lekker kleedje staat, daar flopt maar ondertussen ook nog een sprongetje maakt zodat ie óp het kleedje terecht komt. Trouwens best raar, ik kan wél het filmpje van @Suus1978 zien (geweldig!) op Instagram terwijl ik dat niet heb. Of komt dat omdat ik Facebook heb, dat ik dan ook (beperkt) dingen op Instagram kan zien? 25 januari aangepast door Okki Quote Link naar reactie
Annasbeestenbende Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari 1 uur geleden, Okki zei: Oh, heel jammer! Het is een konijn dat naast een lekker kleedje staat, daar flopt maar ondertussen ook nog een sprongetje maakt zodat ie óp het kleedje terecht komt. Trouwens best raar, ik kan wél het filmpje van @Suus1978 zien (geweldig!) op Instagram terwijl ik dat niet heb. Of komt dat omdat ik Facebook heb, dat ik dan ook (beperkt) dingen op Instagram kan zien? Ik heb geen Facebook, maar zie het op instagram. 1 Quote Link naar reactie
bobbyonthefloor Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari 8 uren geleden, Okki zei: Oh, heel jammer! Het is een konijn dat naast een lekker kleedje staat, daar flopt maar ondertussen ook nog een sprongetje maakt zodat ie óp het kleedje terecht komt. Ohhh wat grappig zo te lezen! Ik kan op beide niet kijken🙈 1 Quote Link naar reactie
Okki Geplaatst: 25 januari Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 1 uur terug, bobbyonthefloor zei: Ik kan op beide niet kijken Jammer!! Quote Link naar reactie
To van de Veluwe Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari 12 uren geleden, bobbyonthefloor zei: Jammer, ik kan het niet zien. Ik heb geen Facebook. Ik heb ook geen Facebook maar kon het toch zien! 2 Quote Link naar reactie
Okki Geplaatst: 25 januari Auteur Delen Geplaatst: 25 januari Zojuist, To van de Veluwe zei: Ik heb ook geen Facebook maar kon het toch zien! De wegen van Facebook zijn onnavolgbaar...🤣🤣 1 Quote Link naar reactie
To van de Veluwe Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari 1 uur geleden, bobbyonthefloor zei: Ohhh wat grappig Ergens maakt het dat zulke video's mensen overhalen om een konijn te nemen. Wat schattig, zo'n beestje in huis. Wij weten gelukkig wel beter. 2 Quote Link naar reactie
happy211 Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Ik heb de berichten over de invloed van het internet/social media verplaatst naar het offtopic kletshoekje, zodat we erover verder kunnen praten, maar het hier wel on-topic blijft. Quote Link naar reactie
Suus1978 Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Aha! Ik was daar opeens topic starter en daar begreep ik niets van 😄 Quote Link naar reactie
Marjoleink Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari https://www.gelderlander.nl/brabant/konijnen-die-daten-in-een-lovekamer-jawel-in-de-valentijnsweek-en-ze-worden-er-heel-gelukkig-van-mits-het-klikt~ad841ee5/ 2 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Roedeldieren? Een aantal ontmoetingen? Of de ram of de voedster neutraliseren? pfff. Er zit wel een goede boodschap in hoor, maar zo jammer dat er dan toch weer dingen niet kloppen. 1 Quote Link naar reactie
Annasbeestenbende Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Ik kan het niet lezen, alleen het eerste stukje helaas. Quote Link naar reactie
To van de Veluwe Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Op 25-1-2023 om 18:16, bobbyonthefloor zei: Ohhh wat grappig zo te lezen! Ik kan op beide niet kijken🙈 Doen ze expres want anders zit je te lang op dit forum 😉 1 Quote Link naar reactie
To van de Veluwe Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Op 15-2-2023 om 11:25, Annasbeestenbende zei: Ik kan het niet lezen, alleen het eerste stukje helaas. Ook niet als je je op het kruisje drukt waar je je aan kunt melden? Quote Link naar reactie
bobbyonthefloor Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Ik kan ook alleen het eerste gedeelte lezen. Uiteraard😅😉 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari @Annasbeestenbende @bobbyonthefloor je mag vaak maar 1 gratis artikel per maand lezen ofzo bij van die kranten. Dat kun je omzeilen. Gebruik je chrome als browser? Dan kun je kiezen voor "nieuw chrome-incognitoblad" om het te kunnen lezen of als je op een pc zit "nieuw incognitovenster". Bij firefox heet het een "" nieuw privévenster". Soms moet je een account aanmaken, dan gebruik ik een tempmail 😄 Dan kun je wel de bevestiging aanklikken, en dus het artikel lezen, maar heb je verder geen last van zooi. 2 Quote Link naar reactie
To van de Veluwe Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari 12 uren geleden, Evee zei: tempmail Had ik nog nooit van gehoord. Dat kan zeker nuttig zijn. Dank. 1 Quote Link naar reactie
happy211 Geplaatst: 17 april Delen Geplaatst: 17 april https://www.instagram.com/p/CrBG_04AmDG/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Ze zien ze vliegen daar op Instagram 😉 5 Quote Link naar reactie
rabbitPuk Geplaatst: 26 april Delen Geplaatst: 26 april (aangepast) https://www.instagram.com/reel/CrYTBX2AqH4/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Wat vinden jullie hiervan? Ik kan me niet voorstellen dat de konijnen dit fijn vinden, sowieso al het transport van en naar. Aan de andere kan, ze liggen wel relaxed 26 april aangepast door rabbitPuk Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 26 april Delen Geplaatst: 26 april is dat bij een opvang zelf? Ik weet het niet. Als het een manier is voor de opvang om aan inkomsten te komen.... je kan ruimte te verhuren voor Yoga (of als je toevallig een yogalerares in je kennisenkring hebt die iets voor de opvang wil doen, je kan een flinke prijs per yogales rekenen voor deze bijzondere konijnenyoga variant om inkomsten te hebben. En meer dieren te kunnen plaatsen omdat mensen wel zien hoe leuk asielkonijntjes zijn.... Daarbij geeft het vermoed ik veel aandacht op (sociale)media, het is opmerkelijk. Maar dan zou het wel zo moeten zijn ingericht dat de konijnen vrij kunnen kiezen wel of niet op avontuur te gaan tussen de mensen, en ze moeten wel als groep samen leven, zomaar willekeurig los konijnen in een ruimte zetten lijkt mij niet echt een succes. En als je ze moet gaan vervoeren en ze kennen de ruimte helemaal niet, nee dan is het inderdaad niet echt lekker voor de konijnen. 1 Quote Link naar reactie
Deeskuh88 Geplaatst: 26 april Delen Geplaatst: 26 april Ik vind ze niet heel relaxed liggen. Uitpuilende oogjes, snelle ademhaling. Ze liggen wel, maar niet ontspannen. Nala zou dit thuis wel fantastisch vinden. Als ik in hun verblijf voorover lig, gaat ze op mijn rug zitten 🤣 Gegarandeerd dat die op zo'n matje gigantisch in de weg gaat lopen en wil zien wat je doet. Galaxy zou de mat opvreten. Dat is echt een sloopkogel. 2 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.