Jonna Geplaatst: 24 juni 2022 Delen Geplaatst: 24 juni 2022 Ik krijg geen meldingen bij nieuwe berichten van eigen geplaatste berichten of die van anderen, ook niet als ik ze volg. Heb inmiddels gezien dat je bij instellingen dat kan instellen en ook gedaan, maar nog steeds veranderd er niks? Ik heb de emails uit staan maar wel aangevinkt dat ik een melding wil krijgen bij nieuwe reacties. Enigste moment dat ik een melding krijg is wanneer iemand mij quote of mij tagt @Evee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 juni 2022 Delen Geplaatst: 24 juni 2022 Het kan zijn dat dat overschreven is, dat het forum breed uit staat op het moment. Na de verhuizing werkt het forum nog niet helemaal top, hoewel het er nu wel op lijkt dat we gewoon weer in de lucht blijven en daar ben ik al heel blij mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonna Geplaatst: 24 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2022 @Evee vandaar, ja dat snap ik dan dat het nog niet helemaal naar behoren werkt. Is ook niet erg hoor zeker al blij mee dat dit forum er is en dat het verder goed werkt! Ik dacht ik meld het even voor het geval jullie er niet van op de hoogte waren 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 24 juni 2022 Delen Geplaatst: 24 juni 2022 Dat had ik ook voor de verhuizing al. Niet dat ik er veel last van heb en vaak krijg ik wel de melding, maar niet altijd. Ik stoor me er niet echt aan. Meer handig voor wie-als-laatst-post-is-de-winnaar-topic en zo 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonna Geplaatst: 24 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2022 (aangepast) @Lollie haha ja maar ik kan me voorstellen als mensen die hier nieuw zijn die 1 x een bericht plaatsen waar misschien wel reacties op zijn maar vervolgens hun bericht kwijtraken en denken dat ze geen reacties hebben gekregen en dan hebben al die mensen voor niks gereageerd😅 Vind het ook wel lastig dat ik soms mijn post opnieuw op moet zoeken tussen alle andere posts om te kijken of er nieuwe reacties zijn. Mja misschien toch maar de mail meldingen aanzetten kijken of dat wel goed gaat 24 juni 2022 aangepast door Jonna Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonna Geplaatst: 24 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2022 Ik had trouwens niet in de gaten dat ik hier een nieuwe post van heb gemaakt haha. Ik dacht dat ik een reactie had gezet onder een ander bericht Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 juni 2022 Delen Geplaatst: 25 juni 2022 Het stond in het scheldwoorden topic, ik heb er een nieuw bericht van gemaakt. Als je voor de belangrijke vragen een eigen topic opent, zie je vrij makkelijk op er reacties zijn of niet. De reden dat de meldingen en emails al lange tijd voor het forum overschreven zijn naar minder veel, is omdat dat de database belast en omdat we er in het verleden wel eens door als spam mail gemarkeerd stonden. Sommige mensen wilden van elke post in drukke topics een mail of melding en dat gaat gewoon niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonna Geplaatst: 25 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2022 @Eveeoh ik ben handig bezig de laatste dagen, ik dacht dat ik hem onder een andere post van jou had gereageerd die ook ging over informatie over het forum voor beginners. Nee precies ik snap dat ie dan overbelast kan raken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten