Ga naar inhoud

Meldingen van nieuwe berichten

Jonna
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik krijg geen meldingen bij nieuwe berichten van eigen geplaatste berichten of die van anderen, ook niet als ik ze volg. Heb inmiddels gezien dat je bij instellingen dat kan instellen en ook gedaan, maar nog steeds veranderd er niks? Ik heb de emails uit staan maar wel aangevinkt dat ik een melding wil krijgen bij nieuwe reacties. 

Enigste moment dat ik een melding krijg is wanneer iemand mij quote of mij tagt @Evee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn dat dat overschreven is, dat het forum breed uit staat op het moment. Na de verhuizing werkt het forum nog niet helemaal top, hoewel het er nu wel op lijkt dat we gewoon weer in de lucht blijven en daar ben ik al heel blij mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evee vandaar, ja dat snap ik dan dat het nog niet helemaal naar behoren werkt. Is ook niet erg hoor zeker al blij mee dat dit forum er is en dat het verder goed werkt! Ik dacht ik meld het even voor het geval jullie er niet van op de hoogte waren 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lollie haha ja maar ik kan me voorstellen als mensen die hier nieuw zijn die 1 x een bericht plaatsen waar misschien wel reacties op zijn maar vervolgens hun bericht kwijtraken en denken dat ze geen reacties hebben gekregen en dan hebben al die mensen voor niks gereageerd😅

Vind het ook wel lastig dat ik soms mijn post opnieuw op moet zoeken tussen alle andere posts om te kijken of er nieuwe reacties zijn. Mja misschien toch maar de mail meldingen aanzetten kijken of dat wel goed gaat

aangepast door Jonna
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het stond in het scheldwoorden topic,  ik heb er een nieuw bericht van gemaakt.

Als je voor de belangrijke vragen  een eigen topic opent, zie je vrij makkelijk op er reacties zijn of niet. 

De reden dat de meldingen en emails al lange tijd voor het forum overschreven zijn naar minder veel, is omdat dat de database belast en omdat we er in het verleden wel eens door als spam mail gemarkeerd stonden. Sommige mensen wilden van elke post in drukke topics een mail of melding en dat gaat gewoon niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .