Iris_1D Geplaatst: 24 juni 2022 Delen Geplaatst: 24 juni 2022 Ik krijg misschien binnenkort twee konijnen. Een vrouwtje en een gecastreerd mannetje. Weet iemand leuke namen? Ben zelf beetje inspiratieloos... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 24 juni 2022 Delen Geplaatst: 24 juni 2022 Uit dit artikel kun je vast wel wat inspiratie halen: https://www.bunnybunch.nl/informatie/Konijnen-namen-duo-koppel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 24 juni 2022 Delen Geplaatst: 24 juni 2022 9 uren geleden, Iris_1D zei: Ik krijg misschien binnenkort twee konijnen. Een vrouwtje en een gecastreerd mannetje. Weet iemand leuke namen? Ben zelf beetje inspiratieloos... Wat is er gebeurd met Pluis dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 26 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 juni 2022 Op 25-6-2022 om 00:27, Deeskuh88 zei: Wat is er gebeurd met Pluis dan? Pluisje is overleden... ik heb haar 3 mei 2021 in laten slapen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 26 juni 2022 Delen Geplaatst: 26 juni 2022 Aah, wat jammer! En nu mag je er wel 2 van je ouders? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonna Geplaatst: 28 juni 2022 Delen Geplaatst: 28 juni 2022 (aangepast) @Iris_1D Wat leuk dat je nieuwe konijntjes krijgt! Hier wat ideeën voor namen 😊 Lilo en stitch, Roosje en Rox, Elsa en Binkie, Eefje en Dino, Bella en Beertje, Wat ik ook vaak doe is op internet naar konijnen namen zoeken en alle vrouwen en mannen namen opschrijven die ik mooi vind, en dan kijken welke ik het mooiste vind en welke ik goed bij elkaar vind passen 😉 succes! 28 juni 2022 aangepast door Jonna Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 29 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2022 Op 26-6-2022 om 13:10, Deeskuh88 zei: Aah, wat jammer! En nu mag je er wel 2 van je ouders? Jaa gelukkig wel, die komen dan op de woongroep te staan waar ik woon Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 29 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2022 22 uren geleden, Jonna zei: @Iris_1D Wat leuk dat je nieuwe konijntjes krijgt! Hier wat ideeën voor namen 😊 Lilo en stitch, Roosje en Rox, Elsa en Binkie, Eefje en Dino, Bella en Beertje, Wat ik ook vaak doe is op internet naar konijnen namen zoeken en alle vrouwen en mannen namen opschrijven die ik mooi vind, en dan kijken welke ik het mooiste vind en welke ik goed bij elkaar vind passen 😉 succes! Thanks! Ik ga er naar kijken 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 26 juli 2022 Delen Geplaatst: 26 juli 2022 Ahh leuk hoe zien ze eruit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny lover2022 Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Misschien zijn Nala en Simba leuk van de Lion king Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 augustus 2022 Delen Geplaatst: 10 augustus 2022 De konijnenopvang is vaak heel vindingrijk met het geven van namen. We hadden ooit een konijn James en die had echt een konijnenhoofd, net als van Peter Rabbit. De huidige konijnen heten Rosie en Flo. Ik ging eens googelen en wat blijkt: Rosie Flo is de maakster van kleurboeken. Haha. Kleurrijke konijnen. En weer vindingrijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten