Ga naar inhoud

Mijn konijn is ongelukkig


Konijnenx

Aanbevolen berichten

Mijn konijn zijn maatje is overleden, nu ontsnapt hij altijd en is hij niet gelukkig doordat hij altijd wegloopt heb ik hem dus Tijdelijk in een hok gedaan( is wel groot er staat een hele ballo stro en hooi) hij heeft nu geen plein en is echt ongelukkig ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik wil hem houden! En een nieuw konijn is geen optie zo lang het plein niet helemaal af is( het is bijna vakantie dus ik ga er zo snel mogelijk aan werken) ik dacht eraan om hem tijdelijk op mijn kamer te doen waar hij dan veel meer aandacht krijgt maar krijgt hij dan niet juist nog meer stress AUB tips 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Konijnenx wanneer gaan jullie het pleintje in orde maken? Als hij voor een paar weken in een kooi zit kan opzich wel maar voor een langere tijd zou ik niet doen. Dan zou ik ervoor zorgen of je hem een tijdelijke ren aan de kooi kan geven waar die niet uit kan ontsnappen tot het pleintje weer veilig is. Ook zou ik zo snel mogelijk weer een maatje voor je konijn gaan zoeken.

In de opvangen zijn veel konijntjes die op zoek zijn naar een baasje en vaak doen ze daar de koppeling dus dan hoef je dat niet zelf te doen. Jou konijn blijft dan daar logeren op koppelvakantie. Op de site van bunnybunch heb je ook een lijst met konijnenopvangen je zou daar tussen kunnen kijken welke bij jou in de buurt zit😊

aangepast door Jonna
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .