vickydeviking Geplaatst: 22 juni 2022 Delen Geplaatst: 22 juni 2022 Zijn kiezelstenen goed als bodembedekking voor een buitenverblijf (Geen tegels)? Of gaan de konijnen daar pijn van ondervinden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 juni 2022 Delen Geplaatst: 22 juni 2022 Kiezelstenen zijn geen geschikte ondergrond, daar krijgen ze zere hakjes van (pododermatitis). Een klein stukje kiezelsteentjes in een groot verblijf (of als ze los in de tuin lopen) is niet erg, maar kiezelstenen is zeker niet geschikt als bodembedekking. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 22 juni 2022 Delen Geplaatst: 22 juni 2022 Ik ben het met @Evee eens. Ik zou geen kiezelstenen als bodembedekking gebruiken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vickydeviking Geplaatst: 22 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2022 2 uren geleden, vickydeviking zei: Zijn kiezelstenen goed als bodembedekking voor een buitenverblijf (Geen tegels)? Of gaan de konijnen daar pijn van ondervinden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vickydeviking Geplaatst: 22 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2022 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 22 juni 2022 Delen Geplaatst: 22 juni 2022 Dat zijn wel veel kiezelstenen. Maar zo te zien zitten er ook stenen tegels onder? Dan zou je gewoon de kiezels kunnen weghalen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 22 juni 2022 Delen Geplaatst: 22 juni 2022 Behalve dat het niet goed voor de voetjes van de konijnen is, lijkt het me ook heel lastig schoonmaken, er word altijd naast gepoept zo nu en dan. Hoe krijg je dat uit het grind? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonna Geplaatst: 22 juni 2022 Delen Geplaatst: 22 juni 2022 Lijkt me echt niet fijn voor de konijnen zoveel kiezelstenen, die zou ik zeker vervangen voor tegels of een andere ondergrond. Wel een mooie grote ren😊 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten