bobbyonthefloor Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Op 26-10-2022 om 01:19, To van de Veluwe zei: De meester tegen Jantje: "Wat zal je vader boos zijn dat je allemaal enen op je rapport hebt. Hij krijgt nog grijze haren van jou!" Jantje: "Ik denk dat hij juist heel blij zal zijn want hij is nu helemaal kaal." π π Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Er zaten een ijsbeer, een schildpad en een krokodil bij elkaar. Ze hadden het er over wat ze later wilden worden of waar ze wilden gaan wonen. De schildpad zei: ik ga in het leger want mijn vader had een schild en mijn moeder had een schild en ik heb een schild. De ijsbeer zei: ik ga naar de Noordpool want mijn vader had een dikke vacht en mijn moeder had een dikke vacht en ik heb een dikke vacht. De krokodil zei: ik ga in Nederland wonen want mijn vader had een grote bek, mijn moeder had een grote bek en ik heb een grote bek. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 22 april Delen Geplaatst: 22 april Een voor een stappen de mensen de bus in. 10 minuten later stappen ze eruit. Hoe laat is het dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 22 april Delen Geplaatst: 22 april 20 minuten geleden, Miekmoek zei: Een voor een stappen de mensen de bus in. 10 minuten later stappen ze eruit. Hoe laat is het dan? 10 minuten later dan toen ze vertrokken. Tijd om uit de bus te gaan? Β Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 23 april Delen Geplaatst: 23 april (aangepast) Β 21 uren geleden, Miekmoek zei: Een voor een stappen de mensen de bus in. 10 minuten later stappen ze eruit. Hoe laat is het dan? 13.09 (of 01.09π) 23 april aangepast door bobbyonthefloor Tekst bij gezet 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 23 april Delen Geplaatst: 23 april 51 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: Β 13.09 (of 01.09π) Jup π Β 10 minuten na 1 voor 1 is het inderdaad 9 over 1 π 1 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 9 mei Delen Geplaatst: 9 mei Wat is zwart als je het koopt, rood als je het gebruikt en grijs als je het weggooit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 9 mei Delen Geplaatst: 9 mei (aangepast) Ik dacht gelijk aan een tampon π€£π Maar dat is wit als je t koopt en je moet t wel erg lang laten liggen mocht t grijs worden π€ͺ Β Ik ga hier de komende avond goed over nadenken! Β Edit; een covid test is ook de revue gepasseerd, maar is t ook niet π Kan je vast ook een leuke grap mee bedenken in dezelfde trant...Β 9 mei aangepast door Miekmoek 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 mei Delen Geplaatst: 9 mei Ik dacht aan lucifers, maar dan moeten ze wel in een zwart doosje zitten ofzoΒ πΒ Dus dat is hem ook niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 9 mei Delen Geplaatst: 9 mei 1 uur geleden, Evee zei: Ik dacht aan lucifers, maar dan moeten ze wel in een zwart doosje zitten ofzoΒ πΒ Dus dat is hem ook niet. Volgens mij zit je close, want is het houtskool. Zwart als je koopt, rood als je het brandt en grijs als je het weggooit. Kooltjes kunnen ook. Nu heb ik zin in bbqΒ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 9 mei Delen Geplaatst: 9 mei Steenkool? Vast niet, want daar is niets grappigs aan 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 9 mei Delen Geplaatst: 9 mei Dat is inderdaad het juiste antwoord π Houtskool π Kooltjes voor de BBQ had ik ook goed gerekend π Β 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NandaPanda Geplaatst: 8 juli Delen Geplaatst: 8 juli Waarom is een aardbeitje rood? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 10 juli Delen Geplaatst: 10 juli Van schaamte? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 juli Delen Geplaatst: 10 juli Door de kleurstoffen die het bevat, als ik het goed heb zijn dat bij aardbeien antocyaninen, maar dat is vast niet het antwoord wat je zoekt in dit topicΒ π€£ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 10 juli Delen Geplaatst: 10 juli Als die blauw was geweest had die verder door het leven gemoeten als zuurpruim Β π 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NandaPanda Geplaatst: 10 juli Delen Geplaatst: 10 juli Haha goeie allemaal, maar Suus1978 zat er bij! Omdat die zich schaamt voor zijn pukkeltjes ππ³ 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 juli Delen Geplaatst: 13 juli Op 10-7-2023 om 14:45, NandaPanda zei: Omdat die zich schaamt voor zijn pukkeltjes ππ³ Ik kende hem al maar als ik die nu eens tegen iemand vertel, ga ik het antwoord van Koosje gebruiken: zuurpruim. Dat doet me denken aan de volgende grap:Β het is geel en het staat op één pootje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 14 juli Delen Geplaatst: 14 juli Een kanarie? Β Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 juli Delen Geplaatst: 16 juli Nee, een glaasje advocaat. Β Het is geel en staat op twee pootjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 17 juli Delen Geplaatst: 17 juli Dan zal dat die bewuste kanarie zijn toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 17 juli Delen Geplaatst: 17 juli Een glaasje advocaat nadat je er al een aantal op hebt? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 18 juli Delen Geplaatst: 18 juli (aangepast) Nou de grap zit hem in het antwoord dat gegeven wordt.  Je vraagt dus: het is geel en het staat op één pootje. als iemand als antwoord geeft: een kanarie dan zeg je: nee, een glaasje advocaat. Als ze zeggen: een glaasje advocaat, dan zeg je: nee, een kanariepietje.  Dan vraag je: het is geel en het staat op twee pootjes. Dan zegt iemand bijv. twee glaasjes advocaat? Dan zeg je: nee, een kanariepietje. Als ze zeggen: een kanariepietje, dan zeg je: nee, twee glaasjes advocaat.  Dit was trouwens al een mopje uit mijn kinderjaren. Kinderen vinden hem vaak wel leuk. 18 juli aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noav12 Geplaatst: 4 september Delen Geplaatst: 4 september Wat krijg je als je een blauwe auto met een gele auto kruist? Β Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.