Ga naar inhoud

Het moppentopic

Lollie

Aanbevolen berichten

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Er zaten een ijsbeer, een schildpad en een krokodil bij elkaar. Ze hadden het er over wat ze later wilden worden of waar ze wilden gaan wonen.

De schildpad zei: ik ga in het leger want mijn vader had een schild en mijn moeder had een schild en ik heb een schild.

De ijsbeer zei: ik ga naar de Noordpool want mijn vader had een dikke vacht en mijn moeder had een dikke vacht en ik heb een dikke vacht.

De krokodil zei: ik ga in Nederland wonen want mijn vader had een grote bek, mijn moeder had een grote bek en ik heb een grote bek.

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later...
  • 3 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Ik dacht gelijk aan een tampon πŸ€£πŸ™ˆ Maar dat is wit als je t koopt en je moet t wel erg lang laten liggen mocht t grijs worden πŸ€ͺ

Β 

Ik ga hier de komende avond goed over nadenken!

Β 

Edit; een covid test is ook de revue gepasseerd, maar is t ook niet πŸ˜… Kan je vast ook een leuke grap mee bedenken in dezelfde trant...Β 

aangepast door Miekmoek
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Evee zei:

Ik dacht aan lucifers, maar dan moeten ze wel in een zwart doosje zitten ofzoΒ πŸ˜‚Β Dus dat is hem ook niet.

Volgens mij zit je close, want is het houtskool. Zwart als je koopt, rood als je het brandt en grijs als je het weggooit. Kooltjes kunnen ook. Nu heb ik zin in bbqΒ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Op 10-7-2023 om 14:45, NandaPanda zei:

Omdat die zich schaamt voor zijn pukkeltjes πŸ“πŸ˜³

Ik kende hem al maar als ik die nu eens tegen iemand vertel, ga ik het antwoord van Koosje gebruiken: zuurpruim.

Dat doet me denken aan de volgende grap:Β 

het is geel en het staat op één pootje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de grap zit hem in het antwoord dat gegeven wordt.

Β 

Je vraagt dus: het is geel en het staat op één pootje.

als iemand als antwoord geeft: een kanarie dan zeg je: nee, een glaasje advocaat.

Als ze zeggen: een glaasje advocaat, dan zeg je: nee, een kanariepietje.

Β 

Dan vraag je: het is geel en het staat op twee pootjes.

Dan zegt iemand bijv. twee glaasjes advocaat? Dan zeg je: nee, een kanariepietje.

Als ze zeggen: een kanariepietje, dan zeg je: nee, twee glaasjes advocaat.

Β 

Dit was trouwens al een mopje uit mijn kinderjaren. Kinderen vinden hem vaak wel leuk.

aangepast door To van de Veluwe
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .