bobbyonthefloor Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Op 26-10-2022 om 01:19, To van de Veluwe zei: De meester tegen Jantje: "Wat zal je vader boos zijn dat je allemaal enen op je rapport hebt. Hij krijgt nog grijze haren van jou!" Jantje: "Ik denk dat hij juist heel blij zal zijn want hij is nu helemaal kaal." 😅😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Er zaten een ijsbeer, een schildpad en een krokodil bij elkaar. Ze hadden het er over wat ze later wilden worden of waar ze wilden gaan wonen. De schildpad zei: ik ga in het leger want mijn vader had een schild en mijn moeder had een schild en ik heb een schild. De ijsbeer zei: ik ga naar de Noordpool want mijn vader had een dikke vacht en mijn moeder had een dikke vacht en ik heb een dikke vacht. De krokodil zei: ik ga in Nederland wonen want mijn vader had een grote bek, mijn moeder had een grote bek en ik heb een grote bek. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.