Lollie Geplaatst: 20 juni 2022 Delen Geplaatst: 20 juni 2022 Weet je een mop/raadsel die je leuk vindt? Dan kun je dat delen in dit topic! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 23 juli 2022 Delen Geplaatst: 23 juli 2022 Er komt een olifant het podium op. Wat denk je? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 23 juli 2022 Delen Geplaatst: 23 juli 2022 5 uren geleden, Miekmoek zei: Er komt een olifant het podium op. Wat denk je? Het podium zakt door? of wat doet een olifant op een podium? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 23 juli 2022 Delen Geplaatst: 23 juli 2022 6 minuten geleden, Lienappelsien zei: Het podium zakt door? Close 😅 Toneelstuk! 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 8 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2022 Er lopen twee mandarijnen langs een rivier. ''Is dit de Waal?'' ''Nee man, de Rijn!'' 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 Op nummer 48 woont Batman en op 52 woont Spiderman. Wie woont er op huisnummer 50? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 De buurman van Batman en Spiderman? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 Gewonnen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 Er komt een konijntje bij de bakker. Bakker, verkoopt u ook worteltjestaart? Nee, zegt de bakker. De volgende dag komt het konijn weer in de winkel. Bakker, verkoopt u ook worteltjestaart? Nee, zegt de bakker. Maar dan denkt de bakker. Waarom ga ik geen worteltjestaart maken? Als de klant dat nu zo graag wil. De volgende dag komt het konijn weer in de winkel. Bakker, verkoopt u ook worteltjestaart? Ja, zegt de bakker. Vies he? zegt het konijn. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 25 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Ik las zojuist een "mop". Ik werd er een beetje week van 😬: "Er lopen drie konijnen in het bos, een Belgisch konijn, een Duits konijn en een Nederlands konijn. Opeens komen ze alledrie met een poot in een strop met stekeldraad te zitten en ze komen er niet meer uit. Dan zegt het Nederlandse Konijn: "Ik knabbel mijn poot eraf, want ik kan met drie pootjes ook wel lopen." Het Duitse konijn zegt: "Ik doe hetzelfde, ik knabbel mijn poot er ook af, want ik kan met drie pootjes ook wel lopen." Het Nederlandse konijn en Het Duitse konijn lopen weer verder het bos in. Maar na een tijdje is het Belgische konijn er nog steeds niet. Dan zegt het Nederlandse konijn tegen Het Duitse konijn: "Zullen maar even gaan kijken op de plaats waar de strop zat, misschien zit ie nog wel vast." Dus ze lopen weer naar de plaats waar ze vast zaten, en ja hoor, het Belgische konijn zit nog steeds vast. Dan zegt het Belgische konijn: "Ik snap er niks van, ik heb nu al drie poten afgeknabbelt en ik zit nog steeds vast." Ik werd hier niet heel gelukkig van 😬 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 augustus 2022 Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Ik moest toch wel een beetje grinniken. Er is een hond aangereden en zijn ene pootje is eraf. Hoeveel heeft hij er nog over? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 augustus 2022 Delen Geplaatst: 26 augustus 2022 0? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 27 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Dat weet je niet, je weet niet hoeveel pootjes hij sowieso had (maar ik mag hopen 4, of eigenlijk 5 want als hij er 1 pootje af heeft heeft hij dan fijn 4 pootjes over) en je weet niet of er nog meer pootjes af zijn dan 1. Maar ach, over een mop moet je niet te ver doordenken he 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Nee, hij had geen pootje over maar kwam er nu één tekort! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 31 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2022 Op 27-8-2022 om 23:50, To van de Veluwe zei: Nee, hij had geen pootje over maar kwam er nu één tekort! Met drie kun je ook leven toch 🤔 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 31 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2022 Of zonder, dan moet hij misschien kunstpoten 🤔 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 31 augustus 2022 Delen Geplaatst: 31 augustus 2022 Maar de vraag was hoeveel had hij er over? Hij had er dus geen een over maar juist een te kort. De grap zit hem in dat 'over'. Die taalgrapjes vind ik altijd wel leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Met welk geld betaal je in de ruimte? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Luchtgeld? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 8 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2022 Geen want er zijn geen winkels? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 9 oktober 2022 Delen Geplaatst: 9 oktober 2022 Starbucks 😅 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 10 oktober 2022 Delen Geplaatst: 10 oktober 2022 Waarom durft een koe nooit een mop te vertellen? Hij is bang dat de andere koeien ‘boe’ gaan roepen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 oktober 2022 Delen Geplaatst: 15 oktober 2022 Mijn man is het hoofd van het gezin. Maar zoals het nekkie draait, draait het hoofd ook. Mijn man heeft altijd het laatste woord. "Ja, vrouw! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 15 oktober 2022 Delen Geplaatst: 15 oktober 2022 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 oktober 2022 Delen Geplaatst: 25 oktober 2022 De meester tegen Jantje: "Wat zal je vader boos zijn dat je allemaal enen op je rapport hebt. Hij krijgt nog grijze haren van jou!" Jantje: "Ik denk dat hij juist heel blij zal zijn want hij is nu helemaal kaal." 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.