Evee Geplaatst: 20 juni 2022 Delen Geplaatst: 20 juni 2022 Iemand zin om samen te tekenen? Je hoeft geen talent te hebben 🙂 Heb ik ook niet 🤣  Als je op de link klikt kom je op een witte pagina (nouja, ik heb er al een prachtig konijn gemaakt) en kun je zelf ook tekeningetjes maken 😄   https://aggie.io/58f1uqjtlm  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 20 juni 2022 Delen Geplaatst: 20 juni 2022 (aangepast) Als iemand vindt dat ik er teveel bij heb getekend, haal gerust wat weg hoor 😄   @Evee sorry dat je konijn wat minder mooi rond is geworden 20 juni 2022 aangepast door Lollie 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 20 juni 2022 Delen Geplaatst: 20 juni 2022 Ik zie dit 🥲 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2022 Dat is maar een hoekje haha, maar teken er gerust iets 😄  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 21 juni 2022 Delen Geplaatst: 21 juni 2022 Yay! Het is gelukt! Â 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 22 juni 2022 Delen Geplaatst: 22 juni 2022 (aangepast) Â Ik heb alweer een stukkie verder getekend. Ik heb ook gekeken welke kleuren bruikbaar zijn. Ze komen niet precies overeen maar het verschil zie je amper. Je kunt bij de kleur het nummer invoeren en dan krijg je vanzelf die kleur: Â Kleur gangenstelsel - b77930 Kleur zee - 77aad1 Kleur gras - 448944 Â Edit: Waar ik ook achter kwam was dat als je dubbelklikt op een andere laag dat je dan in die laag verder kan tekenen. 22 juni 2022 aangepast door Lollie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 juni 2022 Delen Geplaatst: 22 juni 2022 Je kan ook op dit icoontje klikken en dan kopieer je de kleur 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 22 juni 2022 Delen Geplaatst: 22 juni 2022 21 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Je kan ook op dit icoontje klikken en dan kopieer je de kleur Hmm het werkt niet 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 22 juni 2022 Delen Geplaatst: 22 juni 2022 (aangepast)  Ik heb even een handige schuif gemaakt zodat de vissenkom niet overstroomt. Innovatieve konijnen 😂   Jongens wat is dit 🤣 22 juni 2022 aangepast door Lollie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 juni 2022 Delen Geplaatst: 22 juni 2022 55 minuten geleden, Lollie zei: Hmm het werkt niet Je moet daarna wel weer in potlood stand 😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2022 Er is nog genoeg ruimte hoor, als er nog meer mensen mee willen tekenen 😄  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2022 1 uur geleden, Lollie zei:   Edit: Waar ik ook achter kwam was dat als je dubbelklikt op een andere laag dat je dan in die laag verder kan tekenen.  Het is in principe wel de bedoeling om alleen in je eigen laag verder te tekenen, en niet die van een ander te wijzigen 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 22 juni 2022 Delen Geplaatst: 22 juni 2022 (aangepast) 4 minuten geleden, Evee zei:  Het is in principe wel de bedoeling om alleen in je eigen laag verder te tekenen, en niet die van een ander te wijzigen 😉  Ik haal niks weg hoor, maar door in een andere laag verder te tekenen kun je bijv. dingen in de lucht tekenen die iemand anders heeft gemaakt. Zo kun je van de hele tekening gebruik maken.  8 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Je moet daarna wel weer in potlood stand 😊  Het werkt nog steeds niet  Dat ding voor de boot, is dat een brand of zo?  En wie heeft die boom gemaakt, die is supermooi! 22 juni 2022 aangepast door Lollie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2022 27 minuten geleden, Lollie zei:  Ik haal niks weg hoor, maar door in een andere laag verder te tekenen kun je bijv. dingen in de lucht tekenen die iemand anders heeft gemaakt. Zo kun je van de hele tekening gebruik maken  Je kan van de hele tekening gebruik maken in je eigen laag zolang mensen niet met de verfpot over onderliggende lagen heen gaan. Blauwe lucht en bruine grond is leuk, maar hoort in de achterste laag. Alle nieuwe lagen (nieuwe tekenaars) kunnen dan kleine details toevoegen. Daar hoef je niet voor in de laag van een ander te tekenen hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 22 juni 2022 Delen Geplaatst: 22 juni 2022 Â Wanneer je net heel veel moeite gedaan hebt om een mooi bed te maken, blijkt het veel te klein... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 20 augustus 2022 Delen Geplaatst: 20 augustus 2022 (aangepast) 🤣ik zie dit topic nu pas.  Ik heb verder getekend 😂   20 augustus 2022 aangepast door Lienappelsien 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2022 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 21 augustus 2022 Delen Geplaatst: 21 augustus 2022 Oeps, ik was gisteravond tegelijk met iemand anders op 1 plek aan het tekenen. Ik had daarna het nieuwe stuk van de boom waar ik een parasol doorheen aan het tekenen was hersteld, maar toen had diegene het hele stuk boom weggehaald 🙈  De parasol staat nu aan de andere kant. Geeft ook meer schaduw zo 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 10 oktober 2022 Delen Geplaatst: 10 oktober 2022 Haha ziet er leuk uit 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten