Ga naar inhoud

Samen tekenen!

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

image.thumb.png.d8db30a6eb83b0832600084e93977530.png

Ik heb alweer een stukkie verder getekend. Ik heb ook gekeken welke kleuren bruikbaar zijn. Ze komen niet precies overeen maar het verschil zie je amper. Je kunt bij de kleur het nummer invoeren en dan krijg je vanzelf die kleur:

Kleur gangenstelsel - b77930
Kleur zee - 77aad1
Kleur gras - 448944

Edit: Waar ik ook achter kwam was dat als je dubbelklikt op een andere laag dat je dan in die laag verder kan tekenen.

aangepast door Lollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lollie zei:

Edit: Waar ik ook achter kwam was dat als je dubbelklikt op een andere laag dat je dan in die laag verder kan tekenen.

Het is in principe wel de bedoeling om alleen in je eigen laag verder te tekenen, en niet die van een ander te wijzigen 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Evee zei:

Het is in principe wel de bedoeling om alleen in je eigen laag verder te tekenen, en niet die van een ander te wijzigen 😉 

Ik haal niks weg hoor, maar door in een andere laag verder te tekenen kun je bijv. dingen in de lucht tekenen die iemand anders heeft gemaakt. Zo kun je van de hele tekening gebruik maken.

8 minuten geleden, Annasbeestenbende zei:

Je moet daarna wel weer in potlood stand 😊

Het werkt nog steeds niet

Dat ding voor de boot, is dat een brand of zo?

En wie heeft die boom gemaakt, die is supermooi!

aangepast door Lollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Lollie zei:

Ik haal niks weg hoor, maar door in een andere laag verder te tekenen kun je bijv. dingen in de lucht tekenen die iemand anders heeft gemaakt. Zo kun je van de hele tekening gebruik maken

Je kan van de hele tekening gebruik maken in je eigen laag zolang mensen niet met de verfpot over onderliggende lagen heen gaan. Blauwe lucht en bruine grond is leuk, maar hoort in de achterste laag. Alle nieuwe lagen (nieuwe tekenaars) kunnen dan kleine details toevoegen. Daar hoef je niet voor in de laag van een ander te tekenen hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Oeps, ik was gisteravond tegelijk met iemand anders op 1 plek aan het tekenen. Ik had daarna het nieuwe stuk van de boom waar ik een parasol doorheen aan het tekenen was hersteld, maar toen had diegene het hele stuk boom weggehaald 🙈

De parasol staat nu aan de andere kant. Geeft ook meer schaduw zo 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .